今日睇左一套戲係講一個男仔, 佢的心境係一個女仔, 所以佢就搬離佢原本居住的地方, 去到一個無人知佢身份的地方生活, 對於岩岩成為初級腐女的我, 睇完之後,都覺得好有感想, 但係就打唔出.....
套戲叫做《為己而生》.. 嗱嗱嗱...對於係winnie生日時, 本人無親自打電話同佢say happy birthday, 真係好對唔住呀.... 其實本人並非無心裝在, 而是本人確實忙碌到嘔電, 你"大人"就有"大"量, 咪嬲我住.... 至於作文呢..本人好快就開始作嫁啦, 唔好擔心啦..