blue131918
暱稱: 寧靜茶
性別: 女
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
心底話
感受
「有朋自遠方來」
我想我得了抑鬱
我的「存在」真的存在...

日誌分類
全部 (352)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
羅白sina blog
My Xanga
夢符YAM BLOG

日誌統計
文章總數: 352
留言總數: 355
今日人氣: 31
累積人氣: 21927

站內搜尋
RSS Feed

2009 年 7 月 1 日  星期三   晴天


勁想打人 分類: 未分類

我真係好鬼死憎補課呀.....
現在到底係唔係放暑假呀?!!!
日日都要人返去補課,
仲要成8點返到去,
邊個乞人憎咁變態,
係到要咁虐待我地呀?!!!!
暑假就係暑假啦...
要返學個D就唔叫放暑假啦!!
次次都係咁,都打橫黎講嫁,
又叫我地呢班學生返學日就唔好成日打機,
咁而家呢!?!!!
放暑假喎.....又唔見你地唔好叫我地補課,
大人講野大晒呀?!


返學個D日子要溫書要做功課都已經足夠令我地想去死啦!
放假都要返學,想點呀!?!!
講得咁好聽,放暑假喎...
哄細佬呀!?!??!
阿媽話D老師為我地好,
如果唔係都唔會暑假都返黎同我地補課啦!
但我知道老師們咁熱心可以因為其他野,
唔一定淨係為我地好,
我唔信有人真係唔會為自己而著想,
會真係咁熱衷於幫我地的學業。


老師佢地都要係暑假返黎同我地補課,
我地呢班學生就成日係佢地背後罵佢地,
你地一定會覺得老師們好慘,
唔只你地,我地都會,
咁又點呀!?咁就代表我地可以贊同暑假返黎補課?!
暑假係愛黎放鬆嫁!!!
我一直都咁樣相信,
但係點解學校可以一次一次咁話我聽我係錯呀?
補課補課補課!!
你知嗎?!係返學個段日子,
D老師成日遲放,
本來3點半放學,老師佢地可以搞到3點9先放人,
咁樣都唔緊要啦...諒解佢地有好多野教!
但係4點開始我地又要補課,
補到5點又要補另一課,
最後搞到6點先走得,
你知有幾攰嗎?!!!!!
好笑的,仲要返去做功課.....


我真係好憎補課,,,,,,!!!!
每次見到要返學補課個D通告,
我都忍唔住一路講粗口,
一路打野黎發洩,
每次返去補課,
見到路上只有自己一個學生返去,
我係幾咁傷心,
係星期一個陣聽住毛毛話佢地聽日先開始補課,
我係幾咁無奈,後悔...~
每次每次都係咁 ,
我真係好後悔點解我自己會咁蠢,
當初唔下定決心搞掂自己,
搞到而家成個人唔生唔死咁,
我真係好後悔.............



« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ... | 352 | »


tofumonzter@createblog.com