最近真係有好多野做,
成日都要7點起身,
今日都唔例外,
因為我參加左一個初級領袖訓練計劃。
今日天氣本來就唔係幾好嫁啦!
但係陰陰地天,我都覺得好過曬住,
如果曬住一定熱死人,
不過之後要搵人同一組個陣,
要同一個識游水的,
咁之後因為陸SIR話要一男一女咁樣,
我同左一個識得的師弟,
(唔得記得左佢個名- -"")
因為我地係第一組行到埋陸SIR到,
所以我地就係第一組上船,
個死野係咁話我唔划隻舟,
但係因為佢成日都唔講定佢要係邊一邊划多幾下,
維持平衡,搞到我成日同佢撞槳,
跟住又成日話我肥妹,
真係好鬼死衰,
而且划划下個陣又成日落大雨,
搞到雨水入晒眼,
勁麻煩....!!
早知就帶帽...唉...~~
之後我地划到去白沙灘,
係個到食Lunch,
咁陸sir本來話唔夠食仲有三文治可以拎,
點知d三文治浸晒水,
變晒做濕水麵包,
陳志友仲yeah!!係咁搾個麵包,
見到出晒水囉-0-""
之後又划舟走人,
個師弟有個司徒sir點頭俾佢划單人舟,
個死野即刻走去划單人舟唔理我,
咁我唯有同司徒sir一組,
阿sir話我划得唔錯嫁!
所以咪係個死野"厭"尖囉!!>m<",
之後划到去鹽田梓個到,
去左個聖約瑟小堂個門口企左一陣,
當然陸sir有講左一陣野,
我地又返番落舟,
個到有兩隻狗,
好得意嫁,又乖喎..
我摸佢都無問題嫁,
超得意呀!!^0^
之後落舟,司徒sir同陸sir突然心血來潮,
要我划單人舟,
但係我划極都走唔到人,
結果陸sir唯有同我掉返位,
唉....我真係失敗...
不過司徒sir講返,陸sir個隻單人舟係難划d嫁啦!
跟住我地又划返去營地,
d水退到o晒咀,
隻舟要係勢咁拉先返到上岸,
而且個d的淤泥搞到對鞋勁黑,
好核突呀*()*...
最後...大家沖完涼,
食左小小野,就上車走人,
係等車個陣,我本來諗住映霆峰哥相,
因為洪學烜映左一張霆峰哥全身照,
跟住就話1000蚊買俾我,
勁衰囉....
我映個緊佢地又起勢咁阻住我,
搞到我映唔到,,,,,
結果無功而回,!
返到屋企,,,我feel到對手一用力就超痛...
好唔掂.....聽日仲約左sharon去街....
搞到無時間做功課...點算呀?!
|