我係咪真係好懶呀?
明明知道有test,
我都唔去溫習,
因為我信自己會識做test,
但係事實又好似唔係咁樣,
今日數學test,本來我都有咪一下,
不過當我聽完盧sir講完幾題題解,
我又唔記得晒d數式,
結果我一開始就唔識做,
真係好無奈,,
搞到而家我都懷疑緊自己有冇聽過書,
做都唔識做咁,,
一味係到靠估,
盧sir,如果你睇到我今日的日記,
麻煩你聽日就鬧醒我啊!!
如果唔係我真係會一直頹落去!!
上年呢!就有好多人都睇得出我對莊sir有好感,
咁今年,你地又睇唔睇得出我對佢仲有冇好感呀?
唔使睇啦!我可以話你地聽,
當年的好感已經唔係今年的好感,
我今年對莊sir只係一種對老師的好感,
已經無其他意思在內了,
所以即使上佢堂,
我都好少再直接望佢,
好少專心聽佢講,,
我係咪好衰呢!做學生的都唔聽老師講書,
因為我唔係一個好學生,
所以根本就做唔到一個好學生的行為,,
不過講真,莊sir講書的確唔錯,
扮少女的羞澀,軍師的風度,佢都扮得勁好笑,
特別係小娟啊,,,,,,張家欣!!
放學,又去左隔離課室彈琴,
好開心,今日終於可以獨佔個piano,
但係又驚會俾老師趕走,
所以當ms lam黎cheak房時,
我同佢講:「ms lam,我想彈琴呀!」
之後ms lam無聲的答應,
我就繼續彈,之後5點半就走人了,
臨走前,同個清潔姨姨講左聲
「辛苦晒啦!」
P.S.:盧sir,如果你看見這幾句,
我求你救下我!!
我覺得自己真係就黎崩潰,
我好驚最終我無面目再見你,
成績會成為我內疚的主要原因!
|