blue131918
暱稱: 寧靜茶
性別: 女
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
心底話
感受
「有朋自遠方來」
我想我得了抑鬱
我的「存在」真的存在...

日誌分類
全部 (352)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
羅白sina blog
My Xanga
夢符YAM BLOG

日誌統計
文章總數: 352
留言總數: 355
今日人氣: 28
累積人氣: 21924

站內搜尋
RSS Feed

2009 年 9 月 14 日  星期一   雨天


盧sir,我向你呼救! 分類: 未分類

我係咪真係好懶呀?
明明知道有test,
我都唔去溫習,
因為我信自己會識做test,
但係事實又好似唔係咁樣,
今日數學test,本來我都有咪一下,
不過當我聽完盧sir講完幾題題解,
我又唔記得晒d數式,
結果我一開始就唔識做,
真係好無奈,,
搞到而家我都懷疑緊自己有冇聽過書,
做都唔識做咁,,
一味係到靠估,
盧sir,如果你睇到我今日的日記,
麻煩你聽日就鬧醒我啊!!
如果唔係我真係會一直頹落去!!

上年呢!就有好多人都睇得出我對莊sir有好感,
咁今年,你地又睇唔睇得出我對佢仲有冇好感呀?
唔使睇啦!我可以話你地聽,
當年的好感已經唔係今年的好感,
我今年對莊sir只係一種對老師的好感,
已經無其他意思在內了,
所以即使上佢堂,
我都好少再直接望佢,
好少專心聽佢講,,
我係咪好衰呢!做學生的都唔聽老師講書,
因為我唔係一個好學生,
所以根本就做唔到一個好學生的行為,,
不過講真,莊sir講書的確唔錯,
扮少女的羞澀,軍師的風度,佢都扮得勁好笑,
特別係小娟啊,,,,,,張家欣!!

放學,又去左隔離課室彈琴,
好開心,今日終於可以獨佔個piano,
但係又驚會俾老師趕走,
所以當ms lam黎cheak房時,
我同佢講:「ms lam,我想彈琴呀!」
之後ms lam無聲的答應,
我就繼續彈,之後5點半就走人了,
臨走前,同個清潔姨姨講左聲
「辛苦晒啦!」

P.S.:盧sir,如果你看見這幾句,
我求你救下我!!
我覺得自己真係就黎崩潰,
我好驚最終我無面目再見你,
成績會成為我內疚的主要原因!



« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 352 | »


tofumonzter@createblog.com