blue131918
暱稱: 寧靜茶
性別: 女
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
心底話
感受
「有朋自遠方來」
我想我得了抑鬱
我的「存在」真的存在...

日誌分類
全部 (352)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
羅白sina blog
My Xanga
夢符YAM BLOG

日誌統計
文章總數: 352
留言總數: 355
今日人氣: 10
累積人氣: 21906

站內搜尋
RSS Feed

2009 年 9 月 17 日  星期四   晴天


唔算雜記的日記!!注:同靖儀妹&fiona有關 愉快 分類: 未分類

岩岩睇完靖儀妹同fiona個blog,

首先發現的係靖儀妹有時個blog都會有我個中文名,

唔係英文名呀!!即係佢打倩彤,而唔係auntie喔,

但係我覺得佢咁樣打,

我feel到好happy,因為有好多人都會記得我個英文名,

但就唔記得我個中文名,所以靖儀妹咁做無疑是表示佢真係記得我個名,^^

而且佢有時會打下我對莊sir同盧sir的感受係點,

所以我覺得靖儀妹真係好留心咁聽我講的說話^^!!

而fiona啦!我覺得佢打d野呢,雖然係日常都會發生,

但係佢都打得好好,至少我睇得好有興趣啦!

所以我係佢個blog到留言,,話學下佢先,

不過我無係靖儀妹個blog到留言,

因為我想彼此都將想講俾對方的話都打係自己日記到,

好唔好呀?靖儀妹~~

 

打完睇左人地日記後的感想,跟住點打今日d事好呢?

嗯,,,phy堂就黑左d,份test無用到動能=勢能,

結果無左3分,好心痛呀!!!

不過我見到好多人都拎9分呀,10分呀,好傷心呀!!

math堂,又見盧sir,諗起我尋日打左好多句道歉的話俾盧sir,

不過睇佢今日的反應,我覺得佢好無睇到,

but無所謂啦,因為我都好想振作起黎,

所以就麻煩左羅雪清係lunch到教下我點做概率,

so真係唔該晒羅雪清呀!!

英文堂啦,,點講好呢!!

就好似靖儀妹咁講,佢教得好唔掂,

所以就無乜佢講書喇!係咁係到發白日夢,又同雲雲羅白係到打牙較,

真係一個壞學生的表現呀!!

咁PE堂,,,曹sir叫我地拎咩野,搞乜野,都搞左成堂呢,

所以我地真係上堂的時間,得返一堂,無奈到爆呀!!

玩跳高,見到練寶同葉寶寶都跳得好高,好羨慕呀!

我就跳極都跳唔到,因為都唔知用邊隻腳起跳,

啊!!!仲有,唔該雀屎,,幫我買左枝水打救我,

如果唔係我一定渴死左啦!!

但係上到課室我已經飲晒樽水啦,你睇下我幾口渴呀!!

之後放學,又去左隔離課室彈琴,

之後落去操場見到winnie,俾返件衫佢,等左佢一陣就走左啦!!

(因為佢要6點先走得人,我等唔到咁耐呀!!-,-)



« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 352 | »



tofumonzter@createblog.com