blue131918
暱稱: 寧靜茶
性別: 女
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
心底話
感受
「有朋自遠方來」
我想我得了抑鬱
我的「存在」真的存在...

日誌分類
全部 (352)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
羅白sina blog
My Xanga
夢符YAM BLOG

日誌統計
文章總數: 352
留言總數: 355
今日人氣: 40
累積人氣: 21936

站內搜尋
RSS Feed

2009 年 9 月 11 日  星期五   雨天


英文,,無法開心的原因 分類: 未分類

今日好頹!
可能係因為尋日見到榮b好努力咁溫英文掛,
個陣本來好興起的我都變得靜晒,
好唔開心,皇兒同我講:「既然你見到咁樣,
咁你唔係應該覺得係一個激勵咩?」
係呀!我應該用呢個做激勵的,
但係我就知道自己做唔到,
所以先咁唔開心,
好辛苦,,,,,,我覺得自己真係好無用,,,

又加上返學的課程沉悶,
我真係無心上堂,
盧sir解題個陣,
我都無聽,自己係咁諗條概率數,
之後雖然都係要聽盧sir講答案,
但真係無辦法做到專心,,,

小息個陣,
同呂嘉豪同珊姐係咁講班男仔應該著咩衫好,
珊姐話我好有研究,去做設計好!
而且我仲成日都整小肥條腰,
真係好瘦呀!!!
我真係好中意小肥....
------條腰呀!!哈哈

放學,,去左隔離班房彈琴,
雖然彈得唔係幾好,
但都彈到一首完整詩歌,,
呵呵,,還有點開心啦!

P.S:上堂都有一個星期多,
雖然話重讀生會對我地有生疏,
但係對於林潤玉我覺得佢好似對我地太過有禮,
就好似好驚會做錯咁,,,,,
佢太唔適應我地班,
不過我都認自己好嘈,,
我會試下唔咁樣啦,,
我無心機再去嘈啦~~~



« | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | ... | 352 | »



tofumonzter@createblog.com