要多謝返曾浩先,
多謝佢尋日送左兩本靚靚的簿簿俾我,
不過我真係好對唔住佢呀!
因為佢生日個陣我都無送生日禮物俾佢,
但係佢又有送生日禮物俾我,
不過我今日同佢講對唔住個陣,
佢話:「嚇死我啦!仲以為你有左!」
我真係唔明點解佢會咁講,-,-"
但係彤彤仲搞笑,
佢叫我講:「曾浩,個晚我對係唔住啊!」
真係笑死我啊,,^w^,,
講真,我真係信我家姐講的話,
佢話mr tam教書未必係件好事,
so今日chem堂,我就真係自己自修,
完全無聽佢講書,
而自己一直係到抄返之前氧化數的筆記,
之後個堂chem我地就要去映相,,
映個陣,陸sir親身check人,
除左我同珊姐同林潤玉,
個個女仔都俾陸sir停住左,
我同珊姐都好驚訝~~
仲有啊,,霆峰哥同kiss哥帶軑真係好靚仔啊,
不過劉華帶得麻麻地,
而呂嘉豪我就覺得佢唔適合帶軑,
我覺得佢適合著個d背心衫,
嗯嗯....而且我同珊姐都覺得,
皇上真係好有書卷味,
仲要個陣佢咁岩托眼鏡,
真係好掂啊,,,,,,,
中文堂,已經無咩好講,
因為佢比起我地中四個陣變得嚴肅左,
所以都唔再會講笑,
都無乜心情聽書,
都話我的愛好膚淺嫁啦,,!!
lunch,,陸sir坐左係我地對面,
佢發現我無食野,
係咁問我點解唔食野,
咁我好難同佢講我為左儲錢,
因為我咁講佢一定會問我儲錢黎做咩,
但我一定答唔出,
因為我儲錢黎係無乜用處,
我淨係想儲起佢咁解,,,!!
而且佢仲想俾左佢舊蕃薯我食,,,
我起勢咁拒絕佢,,,
之後佢又叫雲雲借錢俾我買野食,
因為我同講我唔食野因為無帶錢,
所以我又係咁叫唔使唔使,,,
呼~~真係一額汗啊,,,,,,
多謝雲雲借左本書俾我,
我好中意睇個d書,
如果睇羅白借俾我的書,
我諗我會悶死,,
不過我唔係唔感謝佢幫我借書,,,,
仲有仲有,,,唔該晒提子借左本bio書俾我!!
唔該晒^v<..
bio堂,,唔知點解就黎訓著左,
聽書真係一件好眠的事,,,
|