如果而家取消讀書呢件事,
我諗我一定係第一個舉手兼舉腳贊成,
無他的,,因為真係超懶,
勁唔想讀書,,,
咁你地會問,無左返學,
咁你會有咩做呀??
我會話:「訓,上網睇小說,聽歌咁就一日了。」
可惜呢個世上係無「如果」呢個詞 =[
英文堂,,有咩好講,
今日咪好似好留心咁上堂,
但係其實乜都無入腦,
所以都係無收穫,
so會考死梗,,,,,
今鋪真係唔荒唔係「末代」會考生啦!!
呵呵,,,,,,,,,,
chem堂,,,mr tam教得點?
好難講,,因為"各花入各眼"←借住黎用啊,,
但我本人覺得真係麻麻地,,
而且我發現佢講野好似推銷員,,
又快,,而且吸氣個節奏又一樣喎,
真係好神奇啊---
math堂,,新課概率,,,
好悶,,,無心聽書,
中文堂,,同上呀!!
一樣無心聽書!
音樂堂,本來以為可以唱歌的,
點知都係要聽"書",
唔開心,,,我唔中意咁樣的音樂堂,
放左學,係課室做功課,,
做做下,,搞下卓man同阿爺,
卓man真係好得意啊,,,,,~
|