blue131918
暱稱: 寧靜茶
性別: 女
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
心底話
感受
「有朋自遠方來」
我想我得了抑鬱
我的「存在」真的存在...

日誌分類
全部 (352)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
羅白sina blog
My Xanga
夢符YAM BLOG

日誌統計
文章總數: 352
留言總數: 355
今日人氣: 18
累積人氣: 21914

站內搜尋
RSS Feed

2009 年 9 月 9 日  星期三   雨天


原來返學日子勁苦悶,,! 分類: 未分類

如果而家取消讀書呢件事,
我諗我一定係第一個舉手兼舉腳贊成,
無他的,,因為真係超懶,
勁唔想讀書,,,
咁你地會問,無左返學,
咁你會有咩做呀??
我會話:「訓,上網睇小說,聽歌咁就一日了。」
可惜呢個世上係無「如果」呢個詞 =[

英文堂,,有咩好講,
今日咪好似好留心咁上堂,
但係其實乜都無入腦,
所以都係無收穫,
so會考死梗,,,,,
今鋪真係唔荒唔係「末代」會考生啦!!
呵呵,,,,,,,,,,

chem堂,,,mr tam教得點?
好難講,,因為"各花入各眼"←借住黎用啊,,
但我本人覺得真係麻麻地,,
而且我發現佢講野好似推銷員,,
又快,,而且吸氣個節奏又一樣喎,
真係好神奇啊---

math堂,,新課概率,,,
好悶,,,無心聽書,

中文堂,,同上呀!!
一樣無心聽書!

音樂堂,本來以為可以唱歌的,
點知都係要聽"書",
唔開心,,,我唔中意咁樣的音樂堂,

放左學,係課室做功課,,
做做下,,搞下卓man同阿爺,
卓man真係好得意啊,,,,,~



« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 352 | »



tofumonzter@createblog.com