blue131918
暱稱: 寧靜茶
性別: 女
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
心底話
感受
「有朋自遠方來」
我想我得了抑鬱
我的「存在」真的存在...

日誌分類
全部 (352)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
羅白sina blog
My Xanga
夢符YAM BLOG

日誌統計
文章總數: 352
留言總數: 355
今日人氣: 44
累積人氣: 21940

站內搜尋
RSS Feed

2009 年 9 月 28 日  星期一   雨天


主角,估下今次係邊個? 愉快 分類: 未分類

唔知點解對於蔡sir同談sir,

我會有種好憎佢地的感覺,

就算佢地做錯少少野,

我都會好唔憤氣咁暗中鬧佢地,

或者佢地的態度真係令人覺得好乞人憎,

就拎今日黎講呀!今日第一堂就係bio,

咁就要去lab,我地呢就一早去到啦,

成班人排晒隊等佢,都有成5分鐘到,

佢遲黎,一句道歉的說話都無,

一開口就話我地排得唔好又傾計,

成日都同我地講我地係中一中二的榜樣之類,

咁我想講,老師要守時,係咪都係中一中二的榜樣呀?

老師連最基本的守時都做唔到,

佢地都好意思話我地喎,,

我記得仲有一次啊,lunch個陣落樓梯,

佢就急急腳咁落黎,咁我地都落跟嫁嘛,

可能我地阻住佢啦!咁你知唔知佢講咩呀?!

佢話:「喂,借借呀!」我聽完之後都O晒咀呀!

老師通常唔係應該講:「同學唔該借借呀!」

佢又講得幾順口喎,,「喂!」

我咁樣「喂」老師都俾老師話唔尊重老師啦,

咁老師「喂」同學又算唔算唔尊重我地呢?

我真係好懷疑佢個陣知唔知道佢仲係一個老師,,,

咁MR TAM呀!!成日都遲放小息囉!

THIS IS最主要唔LIKE佢個REASON,

因為佢真係唔係單純咁遲放幾分鐘,

而係成個小息囉,最激氣係呢樣野,,

 

唉,,,講返今日d事先啦,,

嘩,,首先的係PHY的電路中的電流,電阻,電壓真係撈到勁亂,

我完全唔識做PHY份功課,,,,MS LAM快d黎救救我,,PLZ!

仲有,,今日MATH TEST,我仲以為係測晒中四同中五個d,

所以星期六成個下午同夜晚,我就係咁抄返d筆記,

不過我今日先知原來淨係TEST等比同等差數列,

但係,,我抄d筆記有用嫁嘛,,所以就睇左唔只一陣,

就OKAY識啦,,!!做個陣,,就好似如虎添翼,

狀態OKAY好呀!!!GOOD!!=]

 

lunch呢!!無飯食呀,,又無波打喎,落雨嘛,

所以就孤伶伶咁一個人坐係一樓虛度光陰,

坐坐下,見到莊sir,同佢兩眼望兩眼,

佢向我笑我又向佢笑,

都幾無奈下,,我諗莊sir都係咁諗,,

 

放學個陣,盧sir突然殺上黎,

我見佢望住我個方向,然後行過黎,

咁通常佢唔會搵我嫁嘛,咁我咪移開左少少,

以為佢搵梁梓,但係估唔到,佢係走過黎握住我隻手恭喜我,

原來我份TEST拎滿分呀!!係咪好值得恭喜我呢!

不過個陣仲未GET到,過左幾秒先知道,

我再問盧sir係咪堅的,佢好confirm咁同我講係,

哈哈,,好開心呀!!~

不過唔開心的係PHY功課唔識做,

救命呀!!!



« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 352 | »



tofumonzter@createblog.com