唔知點解對於蔡sir同談sir,
我會有種好憎佢地的感覺,
就算佢地做錯少少野,
我都會好唔憤氣咁暗中鬧佢地,
或者佢地的態度真係令人覺得好乞人憎,
就拎今日黎講呀!今日第一堂就係bio,
咁就要去lab,我地呢就一早去到啦,
成班人排晒隊等佢,都有成5分鐘到,
佢遲黎,一句道歉的說話都無,
一開口就話我地排得唔好又傾計,
成日都同我地講我地係中一中二的榜樣之類,
咁我想講,老師要守時,係咪都係中一中二的榜樣呀?
老師連最基本的守時都做唔到,
佢地都好意思話我地喎,,
我記得仲有一次啊,lunch個陣落樓梯,
佢就急急腳咁落黎,咁我地都落跟嫁嘛,
可能我地阻住佢啦!咁你知唔知佢講咩呀?!
佢話:「喂,借借呀!」我聽完之後都O晒咀呀!
老師通常唔係應該講:「同學唔該借借呀!」
佢又講得幾順口喎,,「喂!」
我咁樣「喂」老師都俾老師話唔尊重老師啦,
咁老師「喂」同學又算唔算唔尊重我地呢?
我真係好懷疑佢個陣知唔知道佢仲係一個老師,,,
咁MR TAM呀!!成日都遲放小息囉!
THIS IS最主要唔LIKE佢個REASON,
因為佢真係唔係單純咁遲放幾分鐘,
而係成個小息囉,最激氣係呢樣野,,
唉,,,講返今日d事先啦,,
嘩,,首先的係PHY的電路中的電流,電阻,電壓真係撈到勁亂,
我完全唔識做PHY份功課,,,,MS LAM快d黎救救我,,PLZ!
仲有,,今日MATH TEST,我仲以為係測晒中四同中五個d,
所以星期六成個下午同夜晚,我就係咁抄返d筆記,
不過我今日先知原來淨係TEST等比同等差數列,
但係,,我抄d筆記有用嫁嘛,,所以就睇左唔只一陣,
就OKAY識啦,,!!做個陣,,就好似如虎添翼,
狀態OKAY好呀!!!GOOD!!=]
lunch呢!!無飯食呀,,又無波打喎,落雨嘛,
所以就孤伶伶咁一個人坐係一樓虛度光陰,
坐坐下,見到莊sir,同佢兩眼望兩眼,
佢向我笑我又向佢笑,
都幾無奈下,,我諗莊sir都係咁諗,,
放學個陣,盧sir突然殺上黎,
我見佢望住我個方向,然後行過黎,
咁通常佢唔會搵我嫁嘛,咁我咪移開左少少,
以為佢搵梁梓,但係估唔到,佢係走過黎握住我隻手恭喜我,
原來我份TEST拎滿分呀!!係咪好值得恭喜我呢!
不過個陣仲未GET到,過左幾秒先知道,
我再問盧sir係咪堅的,佢好confirm咁同我講係,
哈哈,,好開心呀!!~
不過唔開心的係PHY功課唔識做,
救命呀!!!
|