我真係好唔明點解mr tam可以咁樣,
次次去襯lab佢都可以遲放,
而且仲唔係好單純咁遲放兩三分鐘,
係足足成個小息呀!!佢仲好意思同我地講:「小息淨返幾分鐘渣!」
佢個意思係想我地快D喎!但佢無意識到慢條斯理個個係佢,
結果呢!我踏入課室唔夠半分鐘,盧sir就入黎啦,
大家明嫁啦!即係話小息差唔多完啦,
個陣我仲好唔開心咁講左句:「好失望呀!」
盧sir問有咩咁失望呀?!咁我咪答:「無左小息喎,仲唔失望呀?」
上一次又係咁,搞到盧sir要俾返D時間我地去廁所,
算點呀?下?!我唔明喎,,小息唔係俾我地休息的嗎?
點解次次都會俾D老師唔覺意咁樣就攞左去用,,?
「老師都係為左你地D學業ja!」
得晒啦!無野好講啦,,次次都攞呢個做藉口,大晒呀?!
我地係人黎嫁嘛,要休息嫁~如果唔係會死架!!
真係激得我把幾火呀!
仲有呀,,嬲到我差D講粗口個單野,
就係唔知邊個XX話我地可以擺書的位置只得locker,
張檯側邊個D位就唔俾擺,如果唔係就會收書咁話喎,
但係你又知唔知道,所謂的locker只係一個學生檯的櫃桶喳,
我地呢D學生閒閒地都有成18幾本書,
個櫃桶就得擺得個6,7,8本書,仲要唔計有筆記個D添呀,
咁淨低個D點呀?!佢地話要我地拎返去喎,佢地都傻傻地嫁,
放學之後唔係放學而係全部都係補課我都算啦,
補完課唔俾留係學校做功課我都算啦,
你話要我拎返個10本書返黎又返去,我打死都唔會就咁算呀!
我地呢D末代會考生都就慘嫁啦,補課功課補課功課,
都已經搞到我地死咁濟,佢地仲好意思叫我地做埋D我地本來唔使做的多餘事,
咁整個locker黎做咩呀?全部拎晒返屋企呀~好唔好?
本來學校原本個D locker都幾好,就算兩個人一齊用個locker都無所謂,
因為佢真係可以擺晒D書同files,但係個個死人櫃桶locker細到死,
真係塞佢個死人頭都塞唔入呀!!!!!!
PS:好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲
好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲
好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲好嬲呀!!
|