今日係本年度第一次堅點,講真個句,真係好驚,
因為又唔慣,所以有時都會口吃同讀錯野,
不過唔知點解梁sir居然讚我係變聲王,
(我聽到係讚美的說話,唔知有冇其他意思)
話我又高音又低音,但我本人講個陣係完全唔覺的-,-"
我仲講:「有咩!我都聽唔到,,,,」
講真,,今日天才show係咁幫班公主們執執個樣,
(公主們:kiss哥,梁梓,榮B,卓man,阿爺,蕉蕉)
好搞笑的係,我係蕉蕉個頭到,插左舊花上去,
然後又係班公主們到加左條聖誕節裝飾個D一條條,
結果我地班好搞笑地拎左最佳藝術獎,
聽到都真係O晒咀,邊個夠我地班強,
不過唔好彩的係,羅白個班因為遲入禮堂,
所以就無得演出,見到佢地個個都頭耷耷咁嫁樣,
真係好唔開心,,,
不過有件事唔講唔得,陳X濤由於俾ms lam陰左,
搞到佢上錯台,仲要映錯相,原本佢唔落台係無人知道發生咩事,
當然,除左我地啦,因為陳X濤一上台我地就已經拍晒手,係到爆笑,
所以佢一落台,大家都大概知道發生咩事啦!
真係笑死人啦,,,呢件事肯定係佢一生最瘀的一件事!!
不過我地就用左呢件事同盧sir進行等價交換,
我地講件事俾佢聽,而佢就會cut一半功課,
不過陳X濤係咁嘈,結果我地就叫盧sir去問ms lam啦~~
PS:羅白,我地到底唱咩歌嫁?
你好嗱嗱淋同我講啦,如果唔係就唔夠時間去夾歌嫁啦!!
唔,,,仲有呢,,今日RSC堂,因為基督教不能接受同性戀,
所以溫太同問我地知唔知男同男係點進行性行為時,
成班男仔即刻叫我講喎,嚇得我好呆滯咁講句:「可以係到講咩?」
咁有衝突點可以係溫太面前講嫁,成班男仔都好似無咁點野咁,
都唔諗下的-,-"""
|