唔知點講,
我覺得自己愈黎愈懶,
math,a-math,phy,chem,bio,
明明呢d係以前都會溫習的科目,
而家都變得好抗拒,
我成日都係咁喊,係咁諗,
到底我比以前的我缺乏左d咩呀?
我已經唔記得以前的我對數學係有份幾執著的熱情,
我對數學個種信心,勇氣,
我全部已經唔見晒啦!
我好驚呀!!!
我好想搵人同我傾,
但係我搵唔到一個真係幫到我的人,
原來我已經變得咁軟弱,咁不堪一擊!
不過,我發覺當我無助的時候,
原來我身邊的全部都不是我朋友,
男生們討厭我,就好似榮b,
雖然佢曾說唔討厭我,
但係佢心底依然係唔想同我做朋友,
女生們同我約合約離,
就好似珊姐咁,上年同佢參加歌唱比賽個陣,
因為多左相處時間,所以就同佢多左溝通,
但係比賽一完結,
我我同佢的關係就開始平淡回去,
到而家就好似我地根本就唔係朋友咁,
哈哈,,係咪好好笑呀?
同呢班相處左2年半,
但係我一個朋友都識唔到,
我係一個幾咁失敗的人,,,,
winnie話我唔係孤單一人,
但我知道我永遠都係孤單,孤獨,
因為我從來都無打開過心扉,
讓其他人進入去,
因為我打從心底係一個壞人,
我從來都無諗過要接受其他人去做我好友,
因為我驚到頭來,
傷害佢地的會係我,
不過唔緊要啦,
今日我先發覺,原來我好中意負面情緒,
痛苦、悲哀、絕望、孤獨,甚至死亡的情緒
我都係好中意,所以有時我寧願一個人,
靜靜咁躲係角落,都唔想係一個好嘈的地方,
我明白我會因為成績而痛苦,
但係唔好安慰我呀!!
因為咁樣係無用,
我係唔會聽的,,所以求你地,
讓我自己虐待自己,
或許一日我真的會瘋了,
但我不介意,,因為每次聽你地的安慰,
我就會愈內疚,,,儘管我中意負面情緒,
我都不喜歡內疚,
因為我的心真係會刺刺地痛,,
|