今日約左曾浩去食韓燒,
不過,,佢約埋梁梓喔,,
so佢叫我係M記等埋梁梓先一齊搵佢,
我見到梁梓個陣,
梁梓居然認唔出我,
搞到我要衝出去追住佢,
佢話唔係好認得披頭散髮的我喔,,,-,-"
咁去join埋曾浩個陣,
我係咁撩梁梓傾計,
還好啦,,我笑佢又笑
join完曾浩之後,
去到景福宮個陣都無乜人,,
但係未到一陣,,
就有成team人話要成60位-0-"
真係強勁的人數,
個到好多肉食呀,,
還okay好食啦,,,,呵呵,,,,
講咁耐都好似無講有邊d人,
有霆峰哥,小肥,肥him,練寶,翠妹,呂嘉豪,
陳朗,曹傑,毛毛,伍永健,仲有一個好似叫蔥蔥-,-"
(唔知佢個名,問左佢勁多次,
佢都唔答我囉!!!!!!><"")
當然仲有的我,曾浩同梁梓啦!
不過食途中,因為毛毛串我,
所以俾我塞佢食野啦,
我間硬打開佢個口個陣,
真係好好笑,,,



↑映完之後,,梁梓先整個勁好笑的樣出黎,,,

之後食完就大家商量去邊到玩,,
結果去左九龍灣到打桌球,
我地去到等左好耐先到我地,
但係個台就由我,曾浩,肥him,曹傑同伍永健打住先,
所以練寶,小肥,呂嘉豪,梁梓,翠妹佢地就慘啦,
因為佢地個台差唔多遲我地一個鐘頭先有,
所以佢地打左一個鐘頭就要走人啦,,
之後打完,,曾浩佢地就搭巴士,
而我就自己一個搭地鐵,
嗚嗚,,,真孤獨,,不過今日都過得還好啦,,
|