blue131918
暱稱: 寧靜茶
性別: 女
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
心底話
感受
「有朋自遠方來」
我想我得了抑鬱
我的「存在」真的存在...

日誌分類
全部 (352)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
羅白sina blog
My Xanga
夢符YAM BLOG

日誌統計
文章總數: 352
留言總數: 355
今日人氣: 20
累積人氣: 21916

站內搜尋
RSS Feed

2009 年 9 月 24 日  星期四   晴天


mr.tam!對佢意見真多~ 分類: 未分類

我最近有個目標,就係想將我原本個本濃縮版筆記,

重抄過係另一本新簿到,因為而家呢本殘得好緊要,

啲紙就黎跌晒落黎咁,,所以就想抄晒佢,

但我發現我本筆記雖然細本,

但係就有好多頁,我真係驚最近咁多野做,

我會抄唔晒而放棄呀!!

 

咁講返最近學業個到啦,,mr.tam補課,

大家估下我會點?

嗯,,,會唔會估我會好留心咁聽呀?定係估我會瞌眼訓呀?!

好啦,,開估啦!!就係,,,兩樣都唔係啦!!

其實我係係到抄緊我上面講個本筆記,

因為我真係無辦法好專心咁聽佢講野,

或者我家姐真係講得岩,聽佢講書不如自己自修好啦,

因為我真係一句都聽唔明,,所以索性唔聽,自修算啦!!

但我真係唔明點解榮B,梁梓同蕉蕉都話佢講得比ms tam好,

可是我就岩岩相反,我覺得ms tam講得好D呀!!

唉,,所以真係聽唔入佢講書,,,,唔聽啦!!!

i am a bad student!!



« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 352 | »



tofumonzter@createblog.com