我最近有個目標,就係想將我原本個本濃縮版筆記,
重抄過係另一本新簿到,因為而家呢本殘得好緊要,
啲紙就黎跌晒落黎咁,,所以就想抄晒佢,
但我發現我本筆記雖然細本,
但係就有好多頁,我真係驚最近咁多野做,
我會抄唔晒而放棄呀!!
咁講返最近學業個到啦,,mr.tam補課,
大家估下我會點?
嗯,,,會唔會估我會好留心咁聽呀?定係估我會瞌眼訓呀?!
好啦,,開估啦!!就係,,,兩樣都唔係啦!!
其實我係係到抄緊我上面講個本筆記,
因為我真係無辦法好專心咁聽佢講野,
或者我家姐真係講得岩,聽佢講書不如自己自修好啦,
因為我真係一句都聽唔明,,所以索性唔聽,自修算啦!!
但我真係唔明點解榮B,梁梓同蕉蕉都話佢講得比ms tam好,
可是我就岩岩相反,我覺得ms tam講得好D呀!!
唉,,所以真係聽唔入佢講書,,,,唔聽啦!!!
i am a bad student!!
|