今日係ms cheung生日,,
唔知點解妍妍咁有計,,
可以令莊sir讓左佢個堂出黎俾我地同ms慶祝,,
不過個陣的情況真係好緊張,,
正當ms cheung走到去搭life個陣,,
成班都唔知點解係咁叫ms返入黎,
仲用藉口話莊sir想ms睇下我地點小組討論,,-,-"
(小組討論都好睇?!!)
不過後尾我先知,,
原來佢地唔想ms見到莊sir係life推住個cake出黎,,
因為咁樣就無左個surprise啦嘛,,
咁當莊sir推左個cake出life個陣,
我就係塊鏡見到佢點蠟燭,,而且都點左幾耐下,,
跟住佢就推個cake入classroom,,
ms cheung個陣,,即刻開心晒
之後唔知邊個叫班會主席--摩哥同ms講d野,
雖然係臨時,,都俾佢講得又幾有紋有路,,
之後,,ms切左個cake,,俾左小娟去切,,
(其實係我推左佢埋去切,,><"")
ms就問點解小娟叫小娟,,
大家就好踴躍咁答,,因為莊sir改的,,
之後ms又問小娟其實係點解?!
我地就話係丫環,,但莊sir就話係高級,,
後尾再加多句,,係高級管家,,
不過我地又加多句,,小娟係莊sir專屬丫環,,!!
咁跟住唔知點解妍妍無啦啦俾部相機我,,
咁我就,,見到kiss哥同劉華企埋一齊,,
我就一支箭飛過去捉住佢地,,
幫佢地兩個映合照,,
(kiss哥同劉華的相仲值錢呀!!)
點知佢兩個唔肯俾我映,,
仲搞到我俾成班注目,,,
個陣,,ms唔知點解彈左句,,
「auntie,點解唔映莊sir呀?!你唔係好中意莊sir咩?」
個陣的我O晒咀,,好彩莊sir好似聽唔到,
如果唔係都唔知點收科,,,
但之後唔知點解,,kiss哥的關係,,
我俾莊sir睥住左,,(唔係怒睥個隻呀!!)
好驚,,,然後好失控咁樣,,企係曾曾浩後面,,
但係佢係咁郁,,最後我都係面對左莊sir,,
搞到我勁尷尬咁叫佢唔好望我,,
我開始有d明白kiss哥的感受了!!
今日學左兩句好正的話:
「你唔好以為你真係純過枝蒸餾水呀!」
(呢句係我同fire Trry講的,,)
「關係,,普通話係『關嚏』」
(盧sir教嫁!!不過係錯的,,)
|