blue131918
暱稱: 寧靜茶
性別: 女
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
心底話
感受
「有朋自遠方來」
我想我得了抑鬱
我的「存在」真的存在...

日誌分類
全部 (352)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
羅白sina blog
My Xanga
夢符YAM BLOG

日誌統計
文章總數: 352
留言總數: 355
今日人氣: 5
累積人氣: 21901

站內搜尋
RSS Feed

2009 年 10 月 12 日  星期一   雨天


其實我真係唔明!! 鬱悶 分類: 未分類

最近上PHY堂,,硬係覺得,,

PHY堂的時間,,過得特別快,

快到好似無上過咁樣,,

不過我依稀記得今日ms lam教我地插頭,

佢話插頭咁簡單結構,,就算俾人拆開左你都要識得整得返,

不過,,我覺得都okay危險,,

如果駁錯線咁咪中晒招?!

都幾驚下,,,,,

a-math堂,,測向量呀!!

做個份當年陳泉都拎唔到滿分,

同埋個年佢地得半班人合格個份喎,,

不過我做個陣都唔覺有特別難,,

但係第4同5題就難左少少,,

而且我第一題寫漏左負號,,

唉,,,加加埋埋,,應該無左成4分呀!!

啦!應該喳,,盧sir改卷咁認真,,點知會唔會改到我有其他錯?!

中文堂,,本來好開心以為莊sir抽唔中我去小組討論,

點知,,佢唔知唔點解無啦啦叫我個學號,

個陣,,我即淆底,,因為我無準備過資料,,!!

真係去討論時,,無point講,,完全唔知道自己講緊乜,

而且隻手仲要係咁抽筋,,真係麻煩死啦!!

但係討論完,,都係好緊張,,

搞到聽莊sir講我的弊處時唔入腦,

完全get唔到佢講咩,,!!-,-"

我唔想嫁,,!!!!

 

 

 

以下內容回應主題:

星期一的第一堂,

大家知唔知道意味著什麼?

就係會見到bio sir--蔡sir,

係識左佢一年半到的日子,,

我發覺佢係一個幾突出的老師,

無論「常識」的知識,,定係係尊重人個方面,

都係幾令我吃驚的,,!!

其實我真係唔明,,每一次遲黎,,

佢同我地講的,,都係:「你地到底識唔識排隊呀?」

「呢一條係曲線,中五生啦,唔好話我知連直線都唔識排。」

「仲有幾個同學傾緊偈...」

我真係好想話,,想我地唔傾偈,,

咁你咪快d黎bio lab啦!!!,,

唔好每次一黎就用好似審犯咁o既態度鬧我地啦好嗎?

我地呢班學生,,中意o既係一個會尊重返我地的老師,,

而唔係一個要我地尊重佢但佢又唔尊重我地的老師!!

拜託啦,,!!好嗎?!



« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 352 | »


tofumonzter@createblog.com