最近上PHY堂,,硬係覺得,,
PHY堂的時間,,過得特別快,
快到好似無上過咁樣,,
不過我依稀記得今日ms lam教我地插頭,
佢話插頭咁簡單結構,,就算俾人拆開左你都要識得整得返,
不過,,我覺得都okay危險,,
如果駁錯線咁咪中晒招?!
都幾驚下,,,,,
a-math堂,,測向量呀!!
做個份當年陳泉都拎唔到滿分,
同埋個年佢地得半班人合格個份喎,,
不過我做個陣都唔覺有特別難,,
但係第4同5題就難左少少,,
而且我第一題寫漏左負號,,
唉,,,加加埋埋,,應該無左成4分呀!!
啦!應該喳,,盧sir改卷咁認真,,點知會唔會改到我有其他錯?!
中文堂,,本來好開心以為莊sir抽唔中我去小組討論,
點知,,佢唔知唔點解無啦啦叫我個學號,
個陣,,我即淆底,,因為我無準備過資料,,!!
真係去討論時,,無point講,,完全唔知道自己講緊乜,
而且隻手仲要係咁抽筋,,真係麻煩死啦!!
但係討論完,,都係好緊張,,
搞到聽莊sir講我的弊處時唔入腦,
完全get唔到佢講咩,,!!-,-"
我唔想嫁,,!!!!
以下內容回應主題:
星期一的第一堂,
大家知唔知道意味著什麼?
就係會見到bio sir--蔡sir,
係識左佢一年半到的日子,,
我發覺佢係一個幾突出的老師,
無論「常識」的知識,,定係係尊重人個方面,
都係幾令我吃驚的,,!!
其實我真係唔明,,每一次遲黎,,
佢同我地講的,,都係:「你地到底識唔識排隊呀?」
「呢一條係曲線,中五生啦,唔好話我知連直線都唔識排。」
「仲有幾個同學傾緊偈...」
我真係好想話,,想我地唔傾偈,,
咁你咪快d黎bio lab啦!!!,,
唔好每次一黎就用好似審犯咁o既態度鬧我地啦好嗎?
我地呢班學生,,中意o既係一個會尊重返我地的老師,,
而唔係一個要我地尊重佢但佢又唔尊重我地的老師!!
拜託啦,,!!好嗎?!
|