今日phy堂小測,,,
一開始個條歐姆定律真係考起我,,
唔得,,我要背返出黎,,
歐姆定律:「在溫度和其他物理條件不變,
導體兩端的電壓和流經電路的電流會成正比。」
跟住個D題目,,要計電壓同電流,,
開頭計個陣全部計錯晒,,
好彩,,我都記得之前點計呢D,
搞搞下又計返個岩的答案,,!!
不過第一題錯左兩個答案,,
所以無左兩分,,所以最後只係拎到23分,,
不過都好開心啦,,!!唔使補測!!
a-math堂,,唔知點解教教下書,,,
會變左做pat paper,,
一開始又係差唔D唔識做,,
但係又好彩咁記得點樣做,
不過係第二題,,寫漏左d野,,
錯左,,,,,之後個D都好多都唔識,,
向量,,邊個話好容易嫁?!
中文堂,,練說話,,,
莊sir的專屬小娟--家欣姐出場,,
話說小娟一名,,只不過係莊sir教念奴嬌一課時,
興起地改出黎的,,
但唔知點解就俾好多人用左黎稱呼家欣姐,
久而久之,,家欣姐正式改名做小娟,!!
講返正題,,咁又練說話啦,,
莊sir搵人出黎讀第一篇個陣,,首個又搵左8號,,
本來大家都以為佢搵的係隨機抽,,
點知佢之後就一直順學號咁叫,,
叫到11號,fiona個陣,,我都有D驚驚地,,
因為我係13號,,,
不過佢嗌珊姐個陣,,就話係最後一個,,
我即刻做左個十字架手勢,,
心裡都唸著:「thz god!」
但係搵人讀第二篇個陣,,,
唔知點解莊sir又叫6號,,
但係8-12號都讀左,,咁樣一定會到我嫁嘛,,
驚得我個心肝博博跳,,,,
不過好彩佢係7號之後就叫18號,,
lucky,,,,!!!baby~~
放學補課,,,蔡sir有野做,,,
所以佢同我地補到4點就走人,,
好野,,,!!!!!!!!!!
|