最近都唔知做咩,
成日都唔記得左返學個段時間發生D咩事,
就好似今日英文堂,
羅白講左句:「知你好中意男人啦」
我覺得好熟,但又記得好似唔係同羅白講,
但係佢又同我講,係我係尋日英文堂佢同講的,
但我真係一d印象都無,
唉,,記性超差,,,
但係我又記得尋日夜學個陣,
我坐左係kiss哥隔離做功課,
原因:彤彤個位好涼爽,,
但係做a-math個陣,
唔知唔解好多都唔識做,
係咁問kiss哥點樣做呀!
不過kiss哥都好勁,佢做得好快手,
搞到我仲以為我做得快過佢添,
嗚嗚,,,,,!
今日chem堂,,唔知點解勁眼訓,
就黎訓著左,所以mr.tam一放小休,
我就趴左係到訓覺覺豬,
唔得啦,,,好鬼攰,!!
中文堂,,成堂淨係睇同學尋日作的短文,
無野好講,,!!
bio堂,,好似無乜留言過佢講咩,
不過lunch個陣,有個小師妹係一樓到叫我做:
「長頭髮姐姐,我有野想同你講,你可唔可以上黎呀?」
但我就搖搖頭,同佢講:「不如你落黎呀!」
之後佢同我講,想同我做朋友,
但因為佢之前都同過一個師姐講過想同佢做朋友,
不過就嚇襯人,所以佢同我講個陣就有D窒窒地,
呵呵,,,,我魅力真係勁呀!!
跟住返到屋企,見到蔡sir有睇我的xanga,,
嘩,,個心驚左一驚,,
不過算啦,,反正我講的是事實,
而且我個日記網都係為左俾將來的我睇,,
|