今日一個字就可以形容我的狀態,,
係一個「攰」字,,,,,
先唔理係英文堂同a-math堂,,
兩位阿sir都好"體諒"咁樣俾功課我地,,
但係只不過係chem補課,,
mr.tam都可以俾成兩大份工作紙俾我地自己做,,
但佢就要落去開會,,唔教得我地做,,
嘩,,大佬,,想收埋人命呀?!
而且仲好笑的是,,佢俾個兩份工作紙,,
全部題目的課文佢都無教過,,
佢淨係叫我地就咁睇書做,,
我心諗,,,「又唔教,,又叫人做,,做咩呀?!做個頭呀?!」
唔係我唔想做呀,,睇書就做一d唔識o既野,,
倒不如我自修吧啦,,,駛鬼係到同你補課?!
我地今日上完PE,,跑完9分鐘,,
仲要行上5樓,,就為左佢一個做工作紙的補課,
個一刻,,我真係好想拎條麵條上吊,拎磚豆腐扑頭呀!
做做做,,上左成日堂,,仲要係個班房同佢做工作紙,,
我真係好攰呀!!,,唔好話我成日呻,,
今日個個都嗌晒話唔識做,,
個個都係到暗罵佢,,,
「如果睇書就識做,,咁仲駛請老師咩?!
我地又唔係摩哥,,我地唔係天才黎嫁」
邊個可以話我地聽,,點解人地做中五生,,
人地就真係可以淨係諗住個會考,,
但係我地考完個會考,,
仲要諗住中七個陣點同班三三四的中六鬥爭學位?
我可唔可以當係,,教育局放棄左我地呀?!
我地比人讀多一年,但又要比人多一倍o既競爭,
邊一個錯呀?邊一個錯呀?!
我地呀?!錯左我地生係1993年,,係2009年仲係中五生呀?!
會考會考會考,,邊個唔知會考對我地好重要呀?!
但都唔好忽視我地的感受,,忽視我地需要休息呀!!
屆屆中五生就係人,,我地就唔係人,,
下,,谷得就谷,,D時間用得就用,,
塞得就塞,,係唔係都教左先算,,
「唔識?!咁係你無聽書,,唔怪得人,,!!」
點呀?!係咪真係我地錯呀?!
係咪因為我地係末代會考生,,就可以用呢個藉口,
將一切極大的壓力諗都唔諗就壓晒落我地到呀!?
適應期,,話就話係俾班中一至中三一個適應期,,
咁我地呢?!難道我地就唔需要適應?!
難道我地係神人,,無論係咩改變,我地一瞬間就可以適應?!
唔好玩啦!!就算係大人都無可能咁樣,
更何況我地只係一班未成年的青少年喳!!
我地失敗左,,我地係無後路嫁啦!
唯一一個你想上中六的方法,,
自己跳返落中四啦,,,,
即係話,,我地變相要比而家的中四,,讀多左兩年呀!
我地無得repeat中五,,
我一諗到呢到,,我真係覺得好好笑,,
因為係末代會考生,,所以連翻身的機會都會無,,
即係話,,佢地係放棄左我地,,
以成全佢地另外著重的國家幼苗呀!
邊個可以話我知?捱埋呢幾個月真係可以唔使再擔心?!
無人可以答我,,因為答案連佢地自己都唔知,,
|