blue131918
暱稱: 寧靜茶
性別: 女
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
心底話
感受
「有朋自遠方來」
我想我得了抑鬱
我的「存在」真的存在...

日誌分類
全部 (352)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
羅白sina blog
My Xanga
夢符YAM BLOG

日誌統計
文章總數: 352
留言總數: 355
今日人氣: 6
累積人氣: 21958

站內搜尋
RSS Feed

2009 年 10 月 15 日  星期四   晴天


中五生?...好慘嫁~ 忿怒 分類: 未分類

今日一個字就可以形容我的狀態,,

係一個「攰」字,,,,,

先唔理係英文堂同a-math堂,,

兩位阿sir都好"體諒"咁樣俾功課我地,,

但係只不過係chem補課,,

mr.tam都可以俾成兩大份工作紙俾我地自己做,,

但佢就要落去開會,,唔教得我地做,,

嘩,,大佬,,想收埋人命呀?!

而且仲好笑的是,,佢俾個兩份工作紙,,

全部題目的課文佢都無教過,,

佢淨係叫我地就咁睇書做,,

我心諗,,,「又唔教,,又叫人做,,做咩呀?!做個頭呀?!」

唔係我唔想做呀,,睇書就做一d唔識o既野,,

倒不如我自修吧啦,,,駛鬼係到同你補課?!

我地今日上完PE,,跑完9分鐘,,

仲要行上5樓,,就為左佢一個做工作紙的補課,

個一刻,,我真係好想拎條麵條上吊,拎磚豆腐扑頭呀!

做做做,,上左成日堂,,仲要係個班房同佢做工作紙,,

我真係好攰呀!!,,唔好話我成日呻,,

今日個個都嗌晒話唔識做,,

個個都係到暗罵佢,,,

「如果睇書就識做,,咁仲駛請老師咩?!

我地又唔係摩哥,,我地唔係天才黎嫁」

 

邊個可以話我地聽,,點解人地做中五生,,

人地就真係可以淨係諗住個會考,,

但係我地考完個會考,,

仲要諗住中七個陣點同班三三四的中六鬥爭學位?

我可唔可以當係,,教育局放棄左我地呀?!

我地比人讀多一年,但又要比人多一倍o既競爭,

邊一個錯呀?邊一個錯呀?!

我地呀?!錯左我地生係1993年,,係2009年仲係中五生呀?!

會考會考會考,,邊個唔知會考對我地好重要呀?!

但都唔好忽視我地的感受,,忽視我地需要休息呀!!

屆屆中五生就係人,,我地就唔係人,,

下,,谷得就谷,,D時間用得就用,,

塞得就塞,,係唔係都教左先算,,

「唔識?!咁係你無聽書,,唔怪得人,,!!」

點呀?!係咪真係我地錯呀?!

係咪因為我地係末代會考生,,就可以用呢個藉口,

將一切極大的壓力諗都唔諗就壓晒落我地到呀!?

 

適應期,,話就話係俾班中一至中三一個適應期,,

咁我地呢?!難道我地就唔需要適應?!

難道我地係神人,,無論係咩改變,我地一瞬間就可以適應?!

唔好玩啦!!就算係大人都無可能咁樣,

更何況我地只係一班未成年的青少年喳!!

我地失敗左,,我地係無後路嫁啦!

唯一一個你想上中六的方法,,

自己跳返落中四啦,,,,

即係話,,我地變相要比而家的中四,,讀多左兩年呀!

我地無得repeat中五,,

我一諗到呢到,,我真係覺得好好笑,,

因為係末代會考生,,所以連翻身的機會都會無,,

即係話,,佢地係放棄左我地,,

以成全佢地另外著重的國家幼苗呀!

邊個可以話我知?捱埋呢幾個月真係可以唔使再擔心?!

無人可以答我,,因為答案連佢地自己都唔知,,



« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 352 | »



tofumonzter@createblog.com