誰人認定愛始終會淡?!
botheredpan
暱稱: marspig
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
聖誕快樂
誰是低b?
開心
好耐都無...
haha
文章分類
全部 (184)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 13 日  星期日   晴天


唉...了解 分類: 未分類

今日同某某講番上次果件事,我先知道,原來我同佢既睇法,諗法係咁唔同!

係我諗多左?!諗埋一邊?!maybe呢d係女仔既天性吧~女仔真係乜都鍾意諗埋一邊掛~

定係我地真係唔了解大家呢?!

佢問我呢條問題果陣,我真係唔識答佢,因為之前我真係以為自己了解佢...

但呢件事之後,我覺得自己唔了解佢~~

係我太過稚氣吧?!

了解?!我都想問下自己..點先係真正了解一個人呢?!

唔理點都好,我而家已經唔想同某某講野了~~

小雞話佢好識諗....(即係話我唔識諗??!maybe la..)

我覺得自己係唔想長大...唔想面對咁多野...有時有d野我寧願唔知...我諗咁樣會開心d掛~

人生活著就是為了快樂嘛!!

至於小雞話我錯怪佢....但連我自己都唔知係唔係....(算了..費事諗某某d野!!)

反正我同佢只係fd!!

之後我轉左另一個msn同主席傾計~我叫佢應成左我一件事!

就係唔好再提某某了...因為如果我地真係有野,俾你地講就無所謂姐,但問題係..

我地無野!!!!!!!!x100000

同主席傾開計,我又諗起左一條問題了~

有時d人覺得我好多時候都係玩玩下,成日都係講笑...我認真既時候,居然都當我玩- -"...

俾人咁樣覺得自己係d咁既人,真係唔知開心好定傷心好喇~~

主席話咁先好玩...真係好玩咩-0-"!!!有時我認真,d人都當我玩~

真係唔方唔好玩了~~

居然我多數都係玩,不過請係我認真既時候,你地相信下我吧!~

好多時,我玩還玩~但我最討厭既有3樣野...(只要你地唔係犯呢3樣野,我應該都唔會嬲既-3-)

1)當我真係講真話既時候,唔相信我

2)屈我

3)話我煩

呢3樣野我係最難忍受的!!!!!!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

嘉文:

生日快樂呀!!你同我mother一樣都係對我咁好架!!我都會對你好架XD

 

 






訪客留言 (返回 botheredpan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]