今日同某某講番上次果件事,我先知道,原來我同佢既睇法,諗法係咁唔同!
係我諗多左?!諗埋一邊?!maybe呢d係女仔既天性吧~女仔真係乜都鍾意諗埋一邊掛~
定係我地真係唔了解大家呢?!
佢問我呢條問題果陣,我真係唔識答佢,因為之前我真係以為自己了解佢...
但呢件事之後,我覺得自己唔了解佢~~
係我太過稚氣吧?!
了解?!我都想問下自己..點先係真正了解一個人呢?!
唔理點都好,我而家已經唔想同某某講野了~~
小雞話佢好識諗....(即係話我唔識諗??!maybe la..)
我覺得自己係唔想長大...唔想面對咁多野...有時有d野我寧願唔知...我諗咁樣會開心d掛~
人生活著就是為了快樂嘛!!
至於小雞話我錯怪佢....但連我自己都唔知係唔係....(算了..費事諗某某d野!!)
反正我同佢只係fd!!
之後我轉左另一個msn同主席傾計~我叫佢應成左我一件事!
就係唔好再提某某了...因為如果我地真係有野,俾你地講就無所謂姐,但問題係..
我地無野!!!!!!!!x100000
同主席傾開計,我又諗起左一條問題了~
有時d人覺得我好多時候都係玩玩下,成日都係講笑...我認真既時候,居然都當我玩- -"...
俾人咁樣覺得自己係d咁既人,真係唔知開心好定傷心好喇~~
主席話咁先好玩...真係好玩咩-0-"!!!有時我認真,d人都當我玩~
真係唔方唔好玩了~~
居然我多數都係玩,不過請係我認真既時候,你地相信下我吧!~
好多時,我玩還玩~但我最討厭既有3樣野...(只要你地唔係犯呢3樣野,我應該都唔會嬲既-3-)
1)當我真係講真話既時候,唔相信我
2)屈我
3)話我煩
呢3樣野我係最難忍受的!!!!!!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
嘉文:
生日快樂呀!!你同我mother一樣都係對我咁好架!!我都會對你好架XD
|