誰人認定愛始終會淡?!
botheredpan
暱稱: marspig
性別: 女
國家: 香港
« June 2025 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
聖誕快樂
誰是低b?
開心
好耐都無...
haha
文章分類
全部 (184)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2014 年 10 月 27 日  星期一   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:117 )


2007 年 12 月 25 日  星期二   晴天


聖誕快樂 分類: 未分類

祝大家聖誕快樂~~~

 

merry christmas ar!!



2007 年 9 月 23 日  星期日   晴天


誰是低b? 分類: 未分類

今日番工之前同表姐係msn傾左陣…佢個衰婆真係好鬼搞笑...我問佢同表姐夫相處既秘訣係咩?

點解日日都可以咁sweet同埋日日都係熱戀期中…之後佢同我講,將來我都會好似佢咁,因為我男朋友都會好錫我!

之後我問佢點解啦~佢話因為...因為...我都好低b..oh my god!!!我才不是低b呢!

不過如果做人低b d可以咁幸福既話,我都唔區~~hahaha

表姐夫真係對佢好好,一諗起佢向表姐求婚果日既經過就覺得佢真係花左好多心思去籌備~

傾左一陣我就要番工啦~我俾左個機會俾表姐勾佬(表姐夫不要打我喔!!我也不想的)

果個人就係小雞,佢同我表姐傾左d咩話,衰小雞川

超可惡的!!> <"!!

不過也不給梁蔚軒可惡~居然估我…哼…諗起都嬲…!!

番工也不太開心,突然間很懷念以前係機場做既日子…

唉…

 



2007 年 9 月 18 日  星期二   晴天


開心 分類: 未分類

近來的壓力好大,大到我快抖不過氣來了…

幸好坐在我旁邊及附近的好同學,媚媚,珊姐跟小玉陪我過了沉悶的4堂

我地連續傾左4堂計,大家fd左好多…因為大家都係同一類人…^^

放學果陣過左a班度聽佢地既新miss講書,到果刻我突然間覺得黃國麟教得比較好…

我聽左一陣就番過自己班了…跟小玉同珊姐玩起''肚兜''來

哈哈…笑死了…

放學果陣以為小雞佢地唔等我就走左…

點知…佢地會番轉頭…但其實原來佢地唔係等我…只係想行路…

見到我之後就被迫去搭車…哈哈

小雞就好啦,今日收到一份禮物…羨慕死人喇>3<

死喇,而家唔打住lu,太多野要溫喇~~~



2007 年 7 月 13 日  星期五   晴天


好耐都無... 分類: 未分類

呢個日誌,我都好耐無用過了..

有時有d野係咪真係可以俾時間沖淡呢?

我真係唔知...有時有d野係咪唔去諗唔去記唔去想就乜野都無發生過呢?

我而家突然間覺得自己好唔顧情義~

畢竟,呢度係我第一次打網上日誌既地方,但我因為另一個有埋背景我就唔要呢個了...

有時係度諗...做人係咪應該飲水思源呢,,同埋呢度曾經係記錄過我以前生活既一點一滴~

就算係人氣,我都係累積番黎架!點解我可以突然間就唔要佢呢..?

人真係一種貪新忘舊既生物~

我對日誌可以咁...唉..對自己都好失望!

呢個日誌佢每日依然會等我上黎打佢,我唔打,佢依舊都會係度,唔會自己無啦啦無左..

但係,如果係一個人呢?我諗佢已經走左好耐..

如果係一個人,我都咁對佢,佢走,或者係一件好事...因為係我自己唔岩在先

點解要佢等我呢?

唉....有時覺得自己好自相矛盾...

時常勸人唔好唔開心,但自己呢..咪一樣都係咁..

某人講得岩既,你勸人地去做既野,自己都未必做到..

但唔代表你可以唔理佢家嘛...

(大家唔洗理呢篇野..我突然間想打咋...)

走了~