今日係禮拜日...大約12點度...barbie黎左駁髮...幫佢駁完髮我就幫啊嘉準備..因為今晚要過屯門幫啊嘉駁髮....
當然下午既時候我在午睡 ..夜晚,細佬陪我踩單車過碼頭..一開車係卵搭佢...但唔知點解唔多舒服...so後來
細佬負責車我過去...因為我地都唔多熟果條路...所以係咁兜...(其實都幾辛苦我細佬,because我都唔輕..同埋車人
真係好辛苦...> <)後尾到左碼頭,點知班船開左...要等下一班船..我果陣好無聊,我打左俾我啊仔陪我傾電話 ..
之後去左屯門等啊嘉黎接我..去左佢fd屋企,果陣都成11點...尾班船都走左了...後尾幫啊嘉駁到12點8...原本
上網check左話有通宵巴番東涌..我就搭的士去豐景園...點知...後尾打俾mermaid,佢幫我上網check,我先知道
班車最後係到8月31號....等左好耐都無車番東涌...果陣覺得好孤單..好無助..第一次有想喊既感覺...好在我身邊有mermaid(都要同mermaid講番
句多謝...哀心架...!!!)mermaid真係上網幫我check(佢本身熄左機,但都開番機幫我check...其實已經唔止一次..mermaid係咁
幫我架喇...有好多次我都feel到mermaid都幾緊張我呢個好朋友架...我都要同mermaid講番句...forever friend..我地一世都
係好朋友 ...我邐 mermaid見到實 ...haha...不過我講既野都係好認真架!!)當然除左mermaid,仲有bonnie,啊禎,chicken,
ma lee........(原來朋友比戀人更高分...無一個人可以比得上我d fd係我心目中既位置!!)好在有d九巴既司機教我點搭車番去咋...同埋d司機都好幫我^^....番到屋企都3點了...要開始sleep喇...
(雖然呢篇係無相....同埋長左d..或者無乜人會睇...不過我打出我既心聲而已...)
|