誰人認定愛始終會淡?!
botheredpan
暱稱: marspig
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
聖誕快樂
誰是低b?
開心
好耐都無...
haha
文章分類
全部 (184)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 12 日  星期二   晴天


令我明白了一件事 分類: 未分類

今日....上化學堂...好開心..有得做實驗...將d野溝溝埋埋...變左色喔

神奇..仲好好玩

(果然無揀錯)

至於今晚我有同某某傾電話..傾左好多好多野

當然有開心都有唔開心

但好快會無事

^^

你呀...都要努力向你既目標進發!!!

支持...

 



2006 年 9 月 11 日  星期一   晴天


好久沒有上來了 分類: 未分類

因為呢排都無乜點影相

我知道無相既話..d人都唔係咁鍾意睇字..

但我會聽日再upload d相上黎架喇...

我會繼續鑽研影相既技術....

因為我愛上了攝影了....

這2天都沒有什麼特別事發生...

只是今日lunch既時候俾人夾功左

死雞...點都要鬧番你一句架喇!!

竟然吹水吹得咁勁...話我大肚

而果棵咁死蠢既野居然信...

真係無奈至極...

另外令我興奮的是...

尋晚同我個『夢中情人』傾計喇

傾左大約1至2個鐘吧(太興奮了!!)

還有...小明...同我傾既果一段野...我一定會牢記於心...你等我好消息吧

但晚上卻要努力地趕功課...加油加油加油!!!!

今日上左meramid新屋屋"參觀"

個景都唔錯架...

揾日影番張相貼上黎先...

econ功課又要趕了...因為聽日要做好多好多野...

有時間亦要學好英文...

打住咁多先...

老豆問過我...點解個blog無乜人留言...

無計..佢地實在太

鍾意睇...唔鍾意留言...激死喇!!

 

 

 

 

 



2006 年 9 月 7 日  星期四   晴天


發現左好q既公仔 分類: 未分類

我今日發現左隻好q既公仔

佢叫ddung...介紹完佢

我要去溫番今日教既bio同埋maths了

maths都挺麻煩的...

bio就要記番低晒細胞既野先...

溫書了



2006 年 9 月 6 日  星期三   晴天


無無聊聊的一天 分類: 未分類

今日係第一日正式上堂..本來抱著興奮的心情上學去...誰知道...一天到晚的課堂只可以用一個字形容..就是..悶...

放學後就獨自搭mtr出荔景...因為約了人交收...途中遇見了黃君如...她叫我...那我們就談一些今天在學校對課堂的感受..

然後我自己回東涌.....在mtr拍了一些照片..

還有車停站外面的風景

圖中加插屎迪仔圖片一張蠻可愛的

 

色彩繽紛的波波鏈(不過給我的袋子困住了)

 

還有我藍色的手手

再加一張大出賣..是我表姐的黑色恐怖照去睡了..晚安



2006 年 9 月 5 日  星期二   晴天


要準備認真地上課了.... 分類: 未分類

今日係最後一日早放學既一日了...雞同bonnie今日都無番學..原來佢地偷懶XD...今日番去差不多成日都是吹水XD

仲調左位..我同donkey坐...呵呵...(原本唔係的...不過後尾因為我身高既問題..我還坐前面去了,ma lee..我要離開你了,別想念我..

oh no..我自己都想嘔,講句咁既野..哈..)原本有得打麻雀的,點知唔夠人,叫啊hung打,佢又話要介賭- -.....算吧啦你-0-!!!

叫eilliott打..佢又話叫我打俾佢再傾...後尾先記得...我無左佢既電話了...今日又無得打了...後尾同mine去買左飯就番屋企食..

點知見到主席-0-.....死主席丫...問我拎飯,湯左你~.~)後尾番home又鋤dee,但無啦啦輸左好多錢(oh...莫非係..

因為賭場失意,情場得意..?!!我呸!!)之後又拎手機影左d相相...幾日無擺相上黎了...一定搞到睇我blog既人悶悶姐..sor..(但而家只可以擺之前係ocean park影既相上黎)我地而家諗緊去邊度玩先..哪個挺可愛的垃圾桶

好多人正在排隊搭纜車呢..

我們搭纜車上山頂去..

仲有好多部纜車耶...讓第一次去ocean park既mermaid大開眼界哦..

 

我們與生果的大合照...我們的表情也不是太好..

因為...有好多人在等..與生果拍照呢...

而果日既lunch,我地交托左俾呢間~.~

ocean park的全景耶...

我地去左水母館....

當然唔少得影水母啦...(不過...糟了...??!!)

因為電話無電了...

最後奉上panda有使以黎最珍貴既一張.......登登登登!!!

 

 

 

 

好多panda呢...呵呵

而家同小明傾msn去了...唔打了...呵呵