今日係最後一日早放學既一日了...雞同bonnie今日都無番學..原來佢地偷懶XD... 今日番去差不多成日都是吹水XD
仲調左位..我同donkey坐...呵呵...(原本唔係的...不過後尾因為我身高既問題..我還坐前面去了,ma lee..我要離開你了,別想念我..
oh no..我自己都想嘔,講句咁既野..哈..)原本有得打麻雀的,點知唔夠人,叫啊hung打,佢又話要介賭- -.....算吧啦你-0-!!!
叫eilliott打..佢又話叫我打俾佢再傾...後尾先記得...我無左佢既電話了...今日又無得打了...後尾同mine去買左飯就番屋企食..
點知見到主席-0-.....死主席丫...問我拎飯,湯左你~.~)後尾番home又鋤dee,但無啦啦輸左好多錢(oh...莫非係..
因為賭場失意,情場得意..?!!我呸 !!)之後又拎手機影左d相相...幾日無擺相上黎了...一定搞到睇我blog既人悶悶姐..sor..(但而家只可以擺之前係ocean park影既相上黎)我地而家諗緊去邊度玩先..哪個挺可愛的垃圾桶
好多人正在排隊搭纜車呢..
我們搭纜車上山頂去..
仲有好多部纜車耶...讓第一次去ocean park既mermaid大開眼界哦..
我們與生果的大合照...我們的表情也不是太好..
因為...有好多人在等..與生果拍照呢...
而果日既lunch,我地交托左俾呢間~.~
ocean park的全景耶...
我地去左水母館....
當然唔少得影水母啦...(不過...糟了...??!!)
因為電話無電了...
最後奉上panda有使以黎最珍貴既一張.......登登登登!!!
好多panda呢...呵呵
而家同小明傾msn去了...唔打了...呵呵 |