今日一番到學校就收到媚媚送俾我既panda cookies

媚媚話一見到panda就諗起我,所以買左俾我...  thx媚媚呀>33<
(唔知你地會唔會同媚媚一樣,見到panda就諗起我呢..嘿>v<...)
lunch time果陣,嘉文肚痛,希望嘉文放左學之後真係乖乖咁去睇醫生啦....^__^!
bonbon後尾過左黎俾我同小雞係咁笑...(小雞,我地真有默契...我而家開始相信你係哺乳類架喇...呵....)
之後又同ma lee,小雞係度傾番d生仔經..佢地居然問我有無幫將來既仔女諗名...其實我真係有架...
雖然都好睇番個姓....所以我會諗好多好多...到時再簡...呵呵..ma lee就話姓林- 0 -"....(無啦啦講起林祖軒= ="...
關佢鬼事 ...我同佢only fd!!)今日基本上都過得好開心....落禮堂睇辯論比賽果陣仲搞笑...mather a成日望住ma lee講野,
但係打我.咁我咪學番佢咁,同小雞講野,又打番佢囉...笑死...haha...其實mother a有時真係好活潑的^_^!
mother a仲好咸濕,成日揭人裙...(oh my god!).....小雞俾我揭佢裙果陣個表情...我笑死左XD
黃君如唔知點解無啦啦同後面d form1嘈起黎....唉...講真...而家d form1真係好不知所謂..但係我留番啖氣暖肚好過...
佢唔係激到我真係好嬲既話...我睬佢都傻...何必為左d無相干既人勞氣呢...(突然間,覺得自己諗野大個左添..唔通係因為.....嘿)
ivy表姐今日好專心咁睇果個辯論..大家估下點解..?!(嘿,開估喇...因為表姐夫上左去辯論嘛,表現還很不錯呢^v^)
後尾上左班房...望住自己班d同學囝陣...突然間好想影低晒同佢地一齊學習既情景...所以就影左呢張相喇..

我唔知自己仲有幾多時間讀書...(死喇,講到我好似患左重病咁..不過其實無架...大家唔好亂諗...嘻)
只係我真係突然間好驚出年會考考得差既話...咁點算呢...我地睇睇下之前影果d相果陣,miss突然間黎左,
佢地以為miss會收手機..其實邊會丫...我地親愛&敬愛的miss hui咁好人....我知道佢係唔會收我手機既...
後尾miss仲睇埋一份添,,,呵呵...我今日好乖女咁為左我地班做左d野-3-...嘿
放學我同bonbon,小雞,mermaid都去左幫襯大班...我買左2個果撻俾婆婆同媽咪...仲有一個係俾自己的...嘿
因為我知平時媽咪同婆婆只會將d最好既野食都唔捨得食..留俾我地...我呢個做女既...點可以唔趁有機會就孝敬下佢地呢..

婆婆同媽咪都好鍾意食呢個撻..我諗除左係因為個撐好食之外,主要原因都係我買番去俾佢地食^_^!
p.s媚媚送俾我既panda cookies~我唔捨得食..>3<
|