今日過得都係麻麻地啦....
maths同phy堂我都幾乖咁係度做功課(係度要同mother a講句:thank you so much!!!)
因為你,我先至識做咁多physics既題目......你真係好好!!!
econ堂派左卷,覺得自己錯埋晒d無聊野....之後同啊禎傾番果日東1,死ringo無啦啦走過黎講左果句野,
我同你講,我會好記得架!!!!我覺得你根本就唔知發生咩事,就無啦啦咁話我,我真係好有俾人屈既感覺囉...
之後我就x低左係台,之後啊禎過黎叫我唔好唔開心果下,我真係忍唔住...居然喊左出黎...(不過我一定唔會係為你喊..
唔該你唔好亂諗..!!)石開嬋,mandy,sam佢地個個都問我有無事,係咪唔開心...唉...即刻抹乾d
眼淚,我咁大個女都未試過係school喊囉...但俾人屈既感覺真係好難受.....lunch果陣嘉文都知道我
唔開心....佢問我發生咩事...嘉文,多謝你關心我>3<...但我真係唔想多講...(因為我唔想好似[[你]]咁,
我無同人講過我為d乜d唔開心為d乜而喊架,我唔想似你咁,要周圍同人地講...)lunch之後,
bonbon叫我同chicken陪佢上去搵黃國麟拎番d簿,佢居然叫黃國麟全名,搞到黃國麟好火...
不過我地都好火囉,d簿成日都係上學期收,下學期先派.....慢成咁...唉...同miss leung佢地真係
相差勁遠囉!!同chicken,bonbon係度傾計,bonbon知我唔開心,請我食糖...thx bonbon...^^
都thx chicken...^^(因為我知道無論點,你地2個都係企係我呢邊!!!)之後toddy佢地唔知係咪玩
遊戲玩輸左,走黎同sunnie講,話咩我好想x你呀....果陣d人係咁笑- -搞到我都笑左出黎...而家諗番,真係
有d唔應該....後尾bio堂....今日係得bio堂過得最開心....因為我地觀察d葉既下表皮細胞之餘,得閒又可以
同miss leung玩下....都幾開心...呵呵...(諗番起miss leung都咁留意呢排我開心定唔開心....又有d感動添
>3<....)之後英文堂果個小息我無啦啦見到張回條係我張台,但我記得尋日真係交左...但既然未交,
我就拎俾媚媚,點知佢地唔信我尋日有交,話我講大話....但我真係有交囉,果陣又有d俾人屈既感覺...
所以我就發脾氣...無理到sophia同媚媚....佢地都知我果陣好嬲...sophia問我今日做乜....佢話會嬲
果個都唔係panda啦,之後我真係唔想應佢,真係愈諗愈覺得唔忿氣!!佢話覺得我今日好似唔係平時既panda咁...
我都唔知...我真係勁無心情....完左英文堂,狼狗佢地整我d頭髮我都無乜反應...放學我就自己走先...
卓蝦問我係咪喊過...我問佢點解知,佢話我今日好唔開心咁,由上堂到而家都無笑過...(多謝關心喇....)
或者....每個人都有情緒化既時候啦....我今日真係好唔開心的..... |