誰人認定愛始終會淡?!
botheredpan
暱稱: marspig
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
聖誕快樂
誰是低b?
開心
好耐都無...
haha
文章分類
全部 (184)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 5 日  星期一   晴天


成個星期乜野顏色都齊晒 分類: 未分類

都好耐無打過blog lu~~~或者我呢排真係無咩心機打啦.....

不過係呢個禮拜入面,我心情既顏色真係差唔多係七彩...喊過,笑過,傷心過,感動過,憤怒過....人原來真係有七情六慾...

,喊,感動呢3隻分別係黃色,灰色,藍色既3種心情都係由我既屋企人同埋最好既好朋友帶俾我既....點解係藍色..??

因為my pen is blue,my friend is you....友誼永遠唔會變,因為我知道,發2咩事都好,你真係會企係我呢邊...!!多謝你地

原來朋友仔感情再天真   亦是我永遠也會愛惜的人   明日愛他人 也記住學會不要緊 原來朋友比戀人更高分

拖一個 抱一個 就算男朋友滿座   若果老友缺席 節慶怎麼過??!!希望以後既節,我地都可以一齊過^^

而屋企人,我真係好愛我屋企人,我真係希望你地個個都健康....生活亦都快樂...家和萬事興!!

從前曾習慣 不停叫「爸爸 媽媽」一個人倦了 總想到家何時又再坐再臂內 抱我飲茶

原來大個了 要很高代價    世面寧願不了解 留在這家中最大    往日年紀很細 最要關懷

我知道每個人都一定要互相關懷,互相體諒,一齊分擔所有野....我地永遠都係一家人!!~~!!!

由細到,我都知你地好錫我,而我亦都好錫你地架!!!!~!!~

仲有其他好錫我既人....我真係好多謝你地^^"....

miss hui....係我咁多年黎最好,我最錫既一個班主任~好多謝你都好留意我既喜樂哀愁,有你做我班主任,

我地能夠建立到亦師亦友既關係,真係好開心好開心...~我都好希望自己能夠讀好chemistry,唔好讓你失望...

我而家聽話去溫書了....^^

我最愛化學課 萬事萬物元素 粒子全部會飛舞

 


2007 年 2 月 3 日  星期六   晴天


sammi----為何又是這樣錯 分類: 未分類

為何又是這樣錯 --- 鄭秀文

 

曲:馮穎琪  詞:張美賢  編:張兆鴻

可知我情投入那種程度
在這崎嶇的旅途  而你不可感覺到

心傷痛  從來未徹底流露
但你口中心裡各一套
我知你仍然在找更好
而在那半夜裡  恬靜裡
即使看見預告  
前面有著那各自各的路

為何重頭又是這樣過  又這樣錯
深夜裡我哭泣靜待清早
當天我與你真的深愛過
今天我愛你又如何
為何又在傷害我  又感動我
麻木天真的愛慕
回憶裡都是你一哭一笑
是最美麗都不會老

可知道  人難受  痛苦程度
在這灰色的旅途
而你不可估計到 



2007 年 1 月 30 日  星期二   晴天


哈哈~~~oral 分類: 未分類

今天日子過得蠻開心的!!lunch時happy,pe堂happy,很多時候也很開心~

放學時候去了考中文oral....我們的題目是整容是無可厚非,你同意嗎...?

只有我一個人同意,他們也覺得不同意,不過我們討論的過程非常好笑,,,hahaha

要是考試的時候真的像這天的情況就好了....

放學跟bonbon,chicken一起回家......不過途中發了生一件恐怖的事....

今晚check了e-mail,開了powerpoint來看~發覺miss leung真是個很有heart教書的老師!!

敬佩!!!當然miss 許也是...不過我比較對生物有興趣了~~~~>.<"

跟chicken,auntie一起聊msn....呵呵....auntie好懂哄人哦,chicke也很懂做戲,真不愧為''戲子佬''

想起今天pe堂戲弄bonbon,非常好笑,hahaha...

死莊莊,居然說高橋愛不可以跟新垣結衣一起比,bad taste!我不管怎樣也支持小愛~~

support小愛forever!!

 

 

她的笑容真的很特別,非常迷人>3<"

 



2007 年 1 月 27 日  星期六   晴天


跟弟弟一起出街 分類: 未分類

首先,一定要跟我最好的3個朋友說以下的一段說話:

chicken,bonnie,mermaid,無論將來發生什麼事...我們一定會是好朋友!!forever friends!!!!!

還有其他對我很好的朋友,真是很感謝你們^^~!!.....(我是一時感觸想說這番說話....>.<)

今天跟弟弟一起''出街''

發覺男生真的很需要哄= 3 ="

好累了...不說了..

期待2月10號,跟fish,dondon,mermaid他們的''約會''

哈哈



2007 年 1 月 25 日  星期四   晴天


white chicks 分類: 未分類

今日一整日都過得ok開心既~~英文堂睇左white chicks~好搞笑XDD

臨放學果陣同陳惠珊佢地打牌~hehe~

放左學之後過左a班,死jer問我黑板畫果d係乜...我咪話梳化囉....即刻比佢地笑=3=....

我諗我有讀a maths 既潛質,想像力咁豐富....因為今日留低學琴,所以chicken留低陪我,

我地去完toilet番班房果陣見到莊莊佢地...佢問我果個肥仔得唔得意-0-"

因為果個肥仔同高過chicken,咁我就同佢say hi,諗住介紹比chicken識(其實係想佢做chicken bf...呵呵)

點知師父話叫果個肥仔溝chicken...haha...原來咁有共鳴....笑死左=333="~

之後番班房就同chicken傾起[[[[[[[你]]]]]]],其實講真,我都唔係好鍾意你架咋,

麻煩你真係唔好係我地面前扮野啦.....實在忍受唔到.....不過你假得黎又有人受,咁

真係唔知替你開心好定傷心好咯....~~~~本黎小圈子計劃真係唔岩我,but我忍唔住一定要係

我blog度發洩...頂你頂你頂你x10000000~!!

好lu,費事提起你,一提就火~

後尾上去7樓捹miss leung~見到吳x光,係度吹左一陣水,(d水都幾岩用既,哈)

miss leung黎揾我地~~~我左,右手分開彈就得,2隻手一齊總係覺得好難...但我[[永不放棄]](國語)

我要做既野係一定做得到架!!原來我同miss leung都同病相憐~~~唉~~~犘羯座既人呢排好黑仔~!!

但下雨過後必定會有天晴既~~!!~~心中有陽光,世界就光明嘛~~haha~~~

happy咁又過左一天了~~(你要快d覆我e-mail>.<~~me要相~~~~!!!)