誰人認定愛始終會淡?!
botheredpan
暱稱: marspig
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
聖誕快樂
誰是低b?
開心
好耐都無...
haha
文章分類
全部 (184)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 11 日  星期日   晴天


今日用左好多時間溫maths 分類: 未分類

今日我同左mother a同埋ma lee一齊去婦聯會溫書...(可惜既係..chicken無黎)

睇下果度幾熱鬧@@...除左我地,仲有好多人係果度睇報紙,睇電視,仲有好多細路仔係果度玩...

而我地所選擇既一張溫習枱係.....一張......枱下面有植物既怪枱....

不過有植物對於我地黎講係好事...因為可以吸入我地

呼出既二氧化碳.釋出氧,令到我地精神d....嘻嘻....

溫溫下,我俾一個bb吸引住.....佢媽咪帶佢睇書....教佢讀d字....(我果陣係度諗....將來我都一定會咁教我個bb...)

hehe....而家我mother a就有係我隔離教我maths 喇...呵呵...

不過真係辛苦晒mother a...佢掛住教我同ma lee,自己都無乜點溫過化學....>.<"

好啦,如果我maths合格就請mother a飲野,如果唔合格就俾你打pat pat喇...

仲有...要多謝主席....都係多得主席借部計數機俾我,我先可以計到d maths...thank you very much^^!!!!

主席=大好人呢

mother a都係大好人呢....

呵呵~~

決定夜晚陪媽咪打啤牌....hehe....



2007 年 3 月 9 日  星期五   晴天


俾大家欣賞下chicken既xangaXD 分類: 未分類
星期四,2007年3月8日

 

touching....

岩岩睇完panda的blog.....

唔知點解覺得有少少感動

真係要好好珍惜身邊所有既人,事.....

希望唔會有一日....係愛得太遲.........

今日真係激死人喇.....panda居然係blackboard度寫下 雞 x 蝸牛...

太衰喇.......其實係panda無聊....

但呢d小事真係幾開心ge.....

 

 

星期三,2007年3月7日

 

 

....panda話佢愛上左碳氫氧 ........醒目既人應該估到係咩

....panda快d 結婚生BB...整多個化合物出黎ahhhh so good!

而家個頭都係好唔舒服...............好辛苦.........HELL

陣間再訓下先...........

totototo panda 醫生教落,別要生得太遲ah

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------哈哈.....講真...我睇完chicken xanga都有一陣暖意,雖然係簡短左d,但.....都幾搞笑...haha

不過無啦啦生得太遲,我真係好無奈=-="化合物...太無奈....碳氫氧係祖成碳水化合物同脂肪架=_=

我都唔係話雞...我係話''殘雞''敏愛蝸牛...唔係話雞愛蝸牛...不過陳家興好搞笑...佢自己認埋自己係''殘雞''興~

既然你自己都認自己殘雞....咁我都無計....haha

miss leung仲叫mouse特登唔好擦我寫果句野...都話姓梁既特別好人架啦...haha....

我愈黎愈鍾意上bio堂添...點算>﹏<"嘿嘿....放左學同bonbon佢地去左m記吹水..之後盲番home lu~~

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

今日中文test....果篇文言文....好多人都答左相同.....本身我諗住自己會錯架.....點知答案係唔相同..haha

好彩我醒目,答左唔相同姐...(sam sam都醒目,總之答左唔相同既都醒目...)因為呢題25分架...一答左相同,

之後果d就錯晒架喇....好慘....不過發覺自己對文言文真係唔係好熟,都係要買多d練習黎做先~~!!!

今日d時間過得好快@0@不過今日果條px呂x傑好似拎走左我部計數機囉,我點計數呀...真係愈諗愈嬲!!!

啊禎佢地話呂x傑係a班最靚仔..哈...呢樣我就唔知喇...總之成級黎講,我覺得男仔中最靚仔同最好人果個都係我地班

果個人就係陳---家---興~~~起碼個性格果d好過果個呂x傑好多啦!!!!!真係好討厭呂x傑~~~~~~!!!!

放學果陣,我地係度討論john lo好d定係miss hui好d~~講真,我覺得miss hui好過john lox100000000

不過今日mermaid講果句野我會記得....remember that!!!!!!

雞>3<"......thanks.......!!

 



2007 年 3 月 7 日  星期三   晴天


希望...你快d好番啦>< 分類: 未分類

今日係我婆婆生日...我一定要同佢講生日快樂!!希望佢年年有日,歲歲有今朝,

一定要長命百歲....同埋我將來無論點都好,我一定會好努力好努力咁...

搵多d錢,令到我婆婆同我屋企人生活過得好!!同埋唔洗擔心我架,

我一定會好好照顧自己,唔會令到你地擔心!!!

同埋今日我知道左一d野....我真係好擔心.....

我衷心咁希望你會快d好番...會無事!!!!要打嬴果隻野呀!!!!!!知道無?!panda support你架...!

我唔想我身邊任何一個人有事..!!!(你地唔好問我係邊個!!因為我唔會講架!!但我希望你地一齊同我祝福佢,快d好番,好嗎?)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

今朝早番學,見到明珠,同明珠一齊番....我突然間諗起尋日pe堂...真係0係度諗...到底自己既讀書生涯仲有幾多呢..?

儘管每個人要行既路唔同...但讀書我諗都係必經階段吧...我會好好咁珍惜以後每日番學既日子,因為我唔知自己到底

可以讀到幾耐...我真係唔想令到''佢地''失望...包括係miss leung,miss hui,miss 張,chicken等等...佢地對我

既支持...一直以黎...佢地都好鼓勵我....連chicken今日都係度叫我俾心機...不過''戲子佬''既說話都唔知可

唔可信既...haha...

無論點都好啦...thanks^^

''別人的鼓勵是我們靈魂的氧氣''

'Encouragement is the oxygen to our soul!'



2007 年 3 月 6 日  星期二   晴天


pe堂好好玩 分類: 未分類

今日上pe堂係有屎以黎最開心既2堂@@...

因為我發覺無論係同mother a,chicken,bonnie,小玉佢地打''雨''毛球,

或者係同tracy,sophia,betty,明珠.sam佢地打排球...

都好開心...突然間有種好warm既感覺....因為同佢地每個人都相處得好好^^

(突然間覺得我d人際關係好好添...呵呵...)

臨落堂果陣,我同cucumber傾計^^"~~~sam,小玉同dondon等埋我先落去,果陣

我同佢地講野可能講得好大聲,miss hui入黎叫我講野''細聲d''(佢果陣突然間好細聲XDD)

之後我話以為係邊個''bixch''叫我講野細聲d...激死miss..哈哈...不過miss一路搣住我,問我呢排

做乜無留低,話我之前都有留低溫書架...then我話我要番屋企睇''花師奶''haha...

放左學我要留低幫石開嬋評分,但我一路淨係同小玉同埋sam係度傾計...笑死~haha

後來同dondon同埋sam一齊番屋企...~~~一路上都係咁傾計...dondon,記住呀,bb得意過狗

happy的一天



2007 年 3 月 1 日  星期四   晴天


sweet 分類: 未分類

今日係一日好開心既日子....

早2日同某某傾完電話...都幾開心架^^"

今日上堂果陣dondon同angel話好想同我番東門...嘻嘻...我都好想同你地一齊番XDD

放學果陣同chicken,十岸佢地係度鬥咀,好白痴XDD

岩岩同miss leung傾完msn....估唔到佢對我係咁好^^

嘻嘻....sweet晒啦而家~~

發現原來身邊好多人都對我好好....!!

cucumber,好多謝你果日整俾我食既蛋糕,仲教我整添...好開心呀^^~~

mother a就真係好有心機教我phy~~

betty,嘉文,多謝你地去到邊都記得我ya^^~~

bonbon,mermaid,雞都係我最信任既人黎架~嘻嘻

開心的一day又過完了~~呵呵~