誰人認定愛始終會淡?!
botheredpan
暱稱: marspig
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
聖誕快樂
誰是低b?
開心
好耐都無...
haha
文章分類
全部 (184)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 28 日  星期三   晴天


無奇不有 分類: 未分類

自從調了位子...在我這邊也挺熱鬧...econ堂我們大多的時間也是在玩..haha

特別是angel給我整蠱了...笑死....hahaha(我只是玩玩而已,你們不是生氣喔

不過我想,今晚回到家就要努力溫書了,不過聽她們說...econ并不難...那就好啦...

本來我是說mermaid是爛gag,誰知道王智恆,林楚合他們說我是爛gag王,氣死了(要不是陳家興告訴我,你們說我壞話,

我還不知道啦,雖然你們說是陳家興說我壞話,不過我還是相信陳家興吧,因為他應該比你們正義)

下午有2堂ivy表姐堂呢...bio堂真是最好的科目>v<"....我們又看了解剖老鼠的片...

那個人好專業呀....超厲害...不知道我們到時候自己解剖老鼠的情況是什麼樣呢(期待ing)

英文堂聽miss ho說有位劉德華的fans,居然為了劉德華而令到自己爸爸要去賣腎,現在已經連生命也賠上了,

為了一個''偶像'',值得嗎..??!....她到底有沒有人性的!!!

唉.....算了...現在生氣已經沒有用,還是把我早幾天想放上來的照片先upload^^

之前miss ho帶給我們吃的糖...好colourful,but不太好吃呢...

看啊禎的紀念冊時還看到有人說自己最喜歡的動物是panda(good taste la...haha)

還有早幾天去參觀中大的照片...人生到底有幾多個畢業呢..?!

以下這張字條說的很對,''有你才有意義''...天生我才必有用嘛...^^

這張是特地送絡爛gag王,''mermaid'',那我想問,到底這個比賽是不是特意為了mermaid而設的呢...?!

還看到了工商管理有chicken的名字....chicken,你一定要加油哦!!你一定恣讀上大學!!!加油!!panda支持你!

還有這個好''經典''的建築物,傳說只要在它的底部走過去,一定畢不到業...(月野兔,我記住你!!-0-!!)

最後還有我名字的雪糕....(是哪個白痴寫上去的?!)

好了,溫書了~



2007 年 3 月 26 日  星期一   晴天


ivy表姐送了一本筆記簿給我^^ 分類: 未分類

今天好開心,因為physic堂完了以後,miss leung(即我ivy表姐)特地叫了我出去,然後送了一本筆記本給我....

而且她在裡面給我的鼓勵已經深深的刻在我心裡面...本來我真的對進大學是沒有把著什麼希望....

但當我看到她給我的鼓勵,我真的不想令到她失望,所以我真是要努力x1000000老實說,我收到這份禮物,

我真的好warm!!!thx ivy表姐我開心到幫這份禮物拍了好多張照片,不過...因為card reader借了

給bonbon,所以就....不過我過2天一定會upload照片上來^^"

小雞雞姐姐...(其實這個名字跟chicken真是挺配^^)

我拜託你不要再說什麼火星撞地球,因為我不想有什麼緋聞,拜託你啦!!!

我現在的目標是要讀好書,不可以令ivy表姐失望!!!!

還有這張給了我無限鼓勵的卡,真的好感謝ivy表姐....>3<我一定會努力的!!(對我來說,這張卡真的有重大意義!!)



2007 年 3 月 22 日  星期四   晴天


無奈 分類: 未分類

今日都無乜特別事發生....不過我要澄清一點呀!!!我邊會同新同學有新火花架!!!就算星期一調位,我知道miss都唔會將我同佢

編埋一齊既~~因為佢係我親愛的miss hui...雞...你同我收聲!!~英文堂amy ho請我地食糖..d糖好colourful的!~

今日2堂econ我上左去同betty同埋雞坐,我地係咁串sunnie...哈哈...笑死....(我話要同佢鬥唱歌,angel話撐我)

臨落堂果陣過左去媚媚佢地度,聽佢地講鬼故...不過唔恐怖既-3-~

physic就同mother a佢地玩野~~haha~~



2007 年 3 月 20 日  星期二   晴天


嘉文..sorry呀 分類: 未分類

今日pe堂唔小心整親嘉文隻手,sorry呀>v<希望你快d好番!!鋼琴比賽會嬴啦^^!~

就黎要調位喇,好唔捨得mother a..dondon,啊禎,sam

就黎要統測喇~大家要努力呀!!~~

雞....!!!一定要俾心機!!~~



2007 年 3 月 19 日  星期一   晴天


我地班黎左個新同學 分類: 未分類

今日我地班黎左個新同學,佢勁似我表哥@0@我諗佢物理應該都幾好~~岩岩聽chicken講開,話佢原來有補開physic~

佢一黎果陣好搞笑,佢竟然將條tie打係夏季校服度....好搞笑(不過都幾好睇既.我果陣以為有人黎睇堂=v="..)

佢竟然話陳家興幾有鬼仔feel....(雖然真係似既@@)但我想話佢bad taste...點知死陳家興阻住我唔俾我話佢...激死

英文堂過得特別快~~~放左學,miss hui就同我地溫番chem果d野...呵呵~~~要努力讀書!!!~~真係唔想再令到miss對我

失望~我會俾心機讀chem架喇^^"~!~『你地都係呀^^』for my friends