誰人認定愛始終會淡?!
botheredpan
暱稱: marspig
性別: 女
國家: 香港
« March 2018 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
聖誕快樂
誰是低b?
開心
好耐都無...
haha
文章分類
全部 (184)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 15 日  星期二   晴天


表姐生日快樂呀!!! 分類: 未分類

哈哈...諗番起尋日ivy表姐同chicken講果句...笑死我...

『a new chicken is waiting for you!』

yup...小雞,失戀唔洗唔開心呀下!!會有新雞架...仲要係姓麥既等緊你XD

仲有...要多謝mother a杠note book!!(雖然係我搶番黎既..不過都要有禮貌咁講番聲thank you既...呵呵)

今日lunch果陣...死bonbon d反應- -"......果個眼神.....簡直.......殺死......人......喇...(係激死左)

今日2堂pe堂簡直悶死人呀....我唔想做果d咁既動作....一陣如果唔小心整到我邊條神經搞到我生唔到bb..

咁咪死得.....(雖然我有排都未生....不過...為左我將來既bb著想....都係小心d好d...哈哈...(死喇,一陣d人以為我有左咪死=v="))

放學我就自己去左青衣搞番好個恆生acc d野....仲有去左美孚拎d野俾人~.~

今日好好彩....我去果陣,坐係我隔離果2個係小朋友...佢地係度爭野食...雖然整到我,but...我係無所謂的^^!

番黎果陣,坐係我隔離又係個小朋友,佢媽咪買左d雞蛋仔俾佢,叫佢食...可能佢知道係地鐵度唔可以食野...so佢就話

落左車先食..好乖ya>v<"...我相信我將來d細路仔都會咁乖既...呵呵~

 

仲有.....表姐今日生日呢....

祝你生日快樂...身體健康...早日搵到如意郎君

我應成你...下年,我會親手整個生日蛋糕俾你架^__^!!!(雖然你唔係想我整...想.....某某整..)

不過,我諗我d廚藝信得過多d...呵呵....過左今日,你又大一歲架喇....(即係老左....)

要更加識得諗呀!!!過左去既野就由佢過去啦...當係回憶!!^^~其實我地已經好幸福架喇!!無病無痛!!

 






訪客留言 (返回 botheredpan 的日誌)


MarsDa 於 2007-05-16 12:13 AM 發表:
*/\/\*
多谢..小鷄同panda!..
真的很開心哇..

pandan..妳話咖,下年我就=食妳親手整嘅蛋糕..
記得要繫G古力味wor``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵....邊個係pandan?!
 
Posted at 2007-05-16 07:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chicken 於 2007-05-15 08:10 PM 發表:
panda仔...唔好亂咁講野喇!!!!!
a new mr . xx is waiting for u too~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~邊有亂講野喔~
你知我...
不嬲...都...唔講...
大話家嘛!!
我係天真既小朋友
Posted at 2007-05-15 08:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chicken 於 2007-05-15 08:04 PM 發表:
panda表姐...生日快樂呀!!!
又大一年....愈黎愈靚!!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你你你...
做得.........
...........
好好!!!
不愧為麥太!!
我表姐睇到實好開心架姐...
呵呵
Posted at 2007-05-15 08:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]