哈哈...諗番起尋日ivy表姐同chicken講果句...笑死我...
『a new chicken is waiting for you!』
yup...小雞,失戀唔洗唔開心呀下!!會有新雞架...仲要係姓麥既等緊你XD
仲有...要多謝mother a杠note book!!(雖然係我搶番黎既..不過都要有禮貌咁講番聲thank you既...呵呵)
今日lunch果陣...死bonbon d反應- -"......果個眼神.....簡直.......殺死......人......喇...(係激死左 )
今日2堂pe堂簡直悶死人呀....我唔想做果d咁既動作....一陣如果唔小心整到我邊條神經搞到我生唔到bb..
咁咪死得.....(雖然我有排都未生....不過...為左我將來既bb著想....都係小心d好d...哈哈...(死喇,一陣d人以為我有左咪死=v="))
放學我就自己去左青衣搞番好個恆生acc d野....仲有去左美孚拎d野俾人~.~
今日好好彩....我去果陣,坐係我隔離果2個係小朋友...佢地係度爭野食...雖然整到我,but...我係無所謂的^^!
番黎果陣,坐係我隔離又係個小朋友,佢媽咪買左d雞蛋仔俾佢,叫佢食...可能佢知道係地鐵度唔可以食野...so佢就話
落左車先食..好乖ya>v<"...我相信我將來d細路仔都會咁乖既...呵呵~
仲有.....表姐今日生日呢....
祝你生日快樂...身體健康...早日搵到如意郎君
我應成你...下年,我會親手整個生日蛋糕俾你架^__^!!!(雖然你唔係想我整...想.....某某整..)
不過,我諗我d廚藝信得過多d...呵呵....過左今日,你又大一歲架喇....(即係老左....)
要更加識得諗呀!!!過左去既野就由佢過去啦...當係回憶!!^^~其實我地已經好幸福架喇!!無病無痛!!
|