誰人認定愛始終會淡?!
botheredpan
暱稱: marspig
性別: 女
國家: 香港
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
聖誕快樂
誰是低b?
開心
好耐都無...
haha
文章分類
全部 (184)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 16 日  星期三   晴天


哈ka ha哈呵嘿 分類: 未分類

而家得番4分鐘打日誌~時候緊迫呢-3-~

http://www7.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=3509905&extra=page%3D9

俾大家睇panda的出生過程啦XD~嘻嘻~

今日BIO堂,我地成班落左去樓下睇植物,咁都可以問一餐,真係服左IVY表姐...哈~

不過bio真係周圍都可以學~so good!證明bio同我地係息息相關的啦!

雖然我呢科成績不太好,不過我真係好鍾意呢科...可能係因為老師既問啦xd

(不過我無話唔鍾意CHEM呀...我係覺得好難記咋/.\)

放學好搞笑...day day都係咁就very good了~呵呵~

麥太麥太麥太~~~我同你講丫..我將來老公係姓林既話...

生個女就叫''美香''...呵呵...不過呢個名其實我係幫媚媚個女改架呢..

佢個女叫''林美香''....個名真係斯文呢,襯晒佢...呵呵(just for fun)

...我果個就...當然不是姓林啦...我早已嫁左俾姓陳架啦....就係陳小雞了...我實在太愛小雞了...呵呵

我仲有另一個架,就係戴小瑤喇.....我都好愛戴小瑤架....至於李小菇....小菇梗係拎黎食架啦....呵呵....

ivy表姐話搵日去食tea....呵呵...都好喔...我同小雞都想表姐夫去呢...因為有表姐夫係度,ivy表姐個樣都sweet d架...

同埋....可以保護佢...因為我地可能會.....''蝦''佢家嘛...嘿

 






訪客留言 (返回 botheredpan 的日誌)


chicken 於 2007-05-16 09:28 PM 發表:
unbelievable
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你居然留左2次言...
真係unbelievable
Posted at 2007-05-16 11:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chicken 於 2007-05-16 09:01 PM 發表:
haha...panda.你日記真係好搞笑= =
...你個ivy表姐.....居然會比你蝦.....unbelieveabe!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵...其實....
係俾你蝦呢...
我對ivy表姐咁好...
邊會蝦佢喔...hehe
Posted at 2007-05-16 11:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]