而家得番4分鐘打日誌~時候緊迫呢-3-~
http://www7.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=3509905&extra=page%3D9
俾大家睇panda的出生過程啦XD~嘻嘻~
今日BIO堂,我地成班落左去樓下睇植物,咁都可以問一餐,真係服左IVY表姐...哈~
不過bio真係周圍都可以學~so good!證明bio同我地係息息相關的啦!
雖然我呢科成績不太好,不過我真係好鍾意呢科...可能係因為老師既問啦xd
(不過我無話唔鍾意CHEM呀...我係覺得好難記咋/.\)
放學好搞笑...day day都係咁就very good了~呵呵~
麥太麥太麥太~~~我同你講丫..我將來老公係姓林既話...
生個女就叫''美香''...呵呵...不過呢個名其實我係幫媚媚個女改架呢..
佢個女叫''林美香''....個名真係斯文呢,襯晒佢...呵呵(just for fun)
...我果個就...當然不是姓林啦...我早已嫁左俾姓陳架啦....就係陳小雞了...我實在太愛小雞了...呵呵
我仲有另一個架,就係戴小瑤喇.....我都好愛戴小瑤架....至於李小菇....小菇梗係拎黎食架啦....呵呵....
ivy表姐話搵日去食tea....呵呵...都好喔...我同小雞都想表姐夫去呢...因為有表姐夫係度,ivy表姐個樣都sweet d架...
同埋....可以保護佢...因為我地可能會.....''蝦''佢家嘛...嘿
|