今日要番school做個presentation~romeo and juliet...講真..我對呢個story真係無乜興趣!
不過因為今日要計落去校本評核既分數入面,所以我都幾緊張...一早起身睇下邊d要改...
搭車番school果陣見到欣姐~~(欣姐....到底再搞3B聚會你係咪真係會黎架>.<"?)
我同佢''光明正大''咁搭left上去...哈哈....上去就見到bonbon喇@@....
我10點10考家嘛...點知等左好耐...mermaid原本叫我help佢...但我自己果篇都未搞掂..
so幫唔到你喇..sorry ar..mermaid!~mermaid遲過我番去,但都早過我考..無奈ing...
andy過黎同我講,佢叫我一陣present果陣記得望多d miss同埋要大聲d...咁先會高分d..
佢話個個都無乜望miss,得sophia有望,所以sophia會高分d...真係thx andy提醒我^^!
仲有...多謝bonbon等左我咁耐@-@...亦都要同小雞say sorry...因為我地無等你=3="...
後尾同bonbon番屋企果陣,講左好多關於某某既''好''野出黎~~要真正睇清楚一個人真難~!
仲有...周周同bonbon講,話我肥...呢樣我都知...但我而家又無乜想減肥既衝動喔..因為我知自己仲發育緊...
老實講...我記得曾經有人問過...你會寧願瘦但平既女仔,定係寧願肥肥地但有胸既女仔...我係簡後者!
就算俾我簡幾多次,我諗我都寧願簡後者~我知周周好瘦...但瘦得黎又無.......
老實講..我唔鍾意囉...或者佢覺得自己咁樣身材係好好...瘦丫嘛...d男仔覺得佢正?!
我唔會因為咁而去減到我果度都無埋囉....肥可以肥幾耐姐...?但平...就係一世架囉...!!!!
雖然我識得唔少豐胸秘方...但我只會教我d fd...而佢...唔洗指意我會幫佢!!
呢d咁既人.......too bad
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
男人計算拍拖花費
17/05/2007 犬羊報
文: 深雪
有一天,男人忽然對女朋友說:「這一年半以來,單單是吃飯錢,也用了十多萬!」
女朋友當下非常愕然,一來是因為男友提起這回事;二來,她沒計算過二人的食用花費居然有十多萬。
我就覺得這是合理數目。他倆差不多朝夕相對,兩個人一個月花一萬元飲飲食食,其實頗理所當然。
這個男人不是孤寒的人,卻就是不知為甚麼,會忽然提起拍拖花費。遲些,會不會向女朋友提起入油錢和送禮物錢?
可能,男人都實際,他們喜歡計算付出和收穫,他在這個女人身上花了若干,他心中有數,然後,就思量究竟自己的付出是否值得。
很多男人都懂得愛錫女朋友,那未必是因為他懂得愛情,而是,他認為,自己已付出了若干金錢和精力,於是,就該好好珍惜這個女人,無理由,付出一大堆之後,會把這個女人置諸不理吧!
所以,一定要讓男人有機會在你身上花錢,他愈花得多,就愈捨不得放你走。同樣地,在你們約會時他愈肯花錢,他就會愈想用盡你和他的拍拖時光,那麼,他會非常精神奕奕,和你玩得很盡興。
當你的男友向你提及他在你身上花費了若干時,你不要怕尷尬,你要嬌俏地回應他:「花得那麼少,便宜了你啦!」千萬不要覺得唔好意思,也別自此想甚麼傻瓜法子為他慳錢。
阿媽都有臈,你若為你的男人死慳死抵的話,他只會把剩錢投放到別個女人身上!
|