今日係佛誕之餘,仲係我親愛既奶奶生日ar,奶奶...生日快樂呀>3<
要講既野,我係sms已經講晒喇...嘻嘻~~
有2隻公仔好可愛架~
米波同史迪仔都好可愛呀~~>33<愛死>33<
超想買晒番屋企~嘻