fish:happy birthday呢∼!你又老左喇∼
要生生性性唔可以蝦我地架喇!以後要乖d,知道無!(我為左你
唔鎖我個blog 3日咁多啦∼haha  )
今日,多謝小玉幫我溫左咁多econ...thank you so much!
lunch小息果陣同mermaid,卓蝦,sophia,禎,咸蛋係度鋤dee
我一開始連輸2局-0-...無奈...之後卓蝦走左我就嬴左喇∼呵呵∼
(擺明係佢黑住我!)仲有某人話我果份牌『9』..事實證明你無眼光∼
因為我嬴左囉∼hahahahaha...真懷疑你唔識打牌!
bio堂好搞笑∼有條關於禽流感既問題....上面居然有雞既
相呢..hehe...雞真出名∼不過表姐話,如果要預防佢...
其中一個方法就係好似小雞講果句,唔可以吹佢個雞pat pat∼
(我唔笑架,得閒去摸下算啦...!!hehe)
當我叫林楚合做herny果陣,佢話佢個Frances係王志恆,笑死!
陳家興無啦啦講左句:我一個仙都唔會分俾你架!∼超搞笑∼係咁係度狂笑!
今日又做左好多運動lu∼!2堂英文堂都幾搞笑...我地幫莊家豪寫佢
個名叫kai人,佢造 下次幫我寫肥pan..死仔包!! !
放學同mermaid,bonbon,小雞一齊走∼∼
小雞一聽到我話x生,佢好大力咁打左我一下∼∼好可惡!!!
真係丫,想話你地無野都唔得!!!
至於bonbon呢...嘿嘿...
之後陪左mermaid去通寶行就番屋企了!
|