誰人認定愛始終會淡?!
botheredpan
暱稱: marspig
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
聖誕快樂
誰是低b?
開心
好耐都無...
haha
文章分類
全部 (184)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 6 日  星期三   晴天


fish生日快樂! 分類: 未分類

fish:happy birthday呢∼!你又老左喇∼

要生生性性唔可以蝦我地架喇!以後要乖d,知道無!(我為左你

唔鎖我個blog 3日咁多啦∼haha

今日,多謝小玉幫我溫左咁多econ...thank you so much!

lunch小息果陣同mermaid,卓蝦,sophia,禎,咸蛋係度鋤dee

我一開始連輸2局-0-...無奈...之後卓蝦走左我就嬴左喇∼呵呵∼

(擺明係佢黑住我!)仲有某人話我果份牌『9』..事實證明你無眼光∼

因為我嬴左囉∼hahahahaha...真懷疑你唔識打牌!

bio堂好搞笑∼有條關於禽流感既問題....上面居然有雞既

相呢..hehe...雞真出名∼不過表姐話,如果要預防佢...

其中一個方法就係好似小雞講果句,唔可以吹佢個雞pat pat∼

(我唔笑架,得閒去摸下算啦...!!hehe)

當我叫林楚合做herny果陣,佢話佢個Frances係王志恆,笑死!

陳家興無啦啦講左句:我一個仙都唔會分俾你架!∼超搞笑∼係咁係度狂笑!

今日又做左好多運動lu∼!2堂英文堂都幾搞笑...我地幫莊家豪寫佢

個名叫kai人,佢造 下次幫我寫肥pan..死仔包!!

放學同mermaid,bonbon,小雞一齊走∼∼

小雞一聽到我話x生,佢好大力咁打左我一下∼∼好可惡!!!

真係丫,想話你地無野都唔得!!!

至於bonbon呢...嘿嘿...

之後陪左mermaid去通寶行就番屋企了!






訪客留言 (返回 botheredpan 的日誌)


fish 於 2007-06-08 09:17 PM 發表:
--我心境已經係大學生!哈哈!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=0="....智障果d大學生既心境?!
難怪你....
嘿嘿
Posted at 2007-06-09 02:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MarsDa 於 2007-06-06 08:34 PM 發表:
fish..今日生日啊!?
咁我就系呢度祝佢...
年青貌美..虽然年纪增长鸟,但心境依然都系幼稚园学生咁
..haha..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]