誰人認定愛始終會淡?!
botheredpan
暱稱: marspig
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
聖誕快樂
誰是低b?
開心
好耐都無...
haha
文章分類
全部 (184)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 11 日  星期一   晴天


唉,突然間無左2個同學 分類: 未分類

今日我好早番school,諗住番去溫書啦~點知上到去無門口入!後尾又要落去早會,俾佢玩死~

果個咁既李振宇有病,人地唱國歌,我係度傾計,咁就叫唔尊重我既國家??!佢真係發神經!!!!!

好彩佢都就黎走姐,死瘟神,早走早著啦!無人想見到你呀,死矮仔~~!!!~

上到課室,黃國麟過黎問查理B同herny係咪無番學,我地話係呀!原本諗住佢地係番大陸果d架咋..

點知...miss話佢地以後都唔會番黎架喇...果刻有d想喊既感覺...因為以為佢地出事...>.<

不過家興就話佢地可能搬屋掛....咁都好d....佢地無事就得啦!死sunnie又話咩佢地係咪俾人追債,

講真,乜都唔知就唔好亂講!人地無事咪得囉!仲要係度咁講人,好缺德!!!唉...咁就無左2個同學...真係好突然...

上econ堂果陣,ar sir話我平時雖然成日唔聽書,不過而家肯讀都唔遲既..嘻嘻...我同媚媚就約左佢禮拜3溫書~

嘿嘿~英文堂,死卓蝦話我扮可愛...死卓蝦,你去死!小息果陣仲要周圍講!!!!!!!!可惡可惡!!!!!!!!你睇我點對付你..哼..

chem同中文堂果陣好down,果刻覺得自己好唔適合讀書....唉.....媚媚鼓勵我!thx!不過我都係好down~

但lunch果陣一同嘉文,betbet佢地講某某d野,嘉文勁笑,好搞笑!介有同bonbon佢地講''S''d野...真係諗起就好笑!

haha...''S''真係多謝你喇!如果唔係你,我諗我今日down左好多次~物理堂黃國麟原本唔俾我同媚媚一齊去toilet,不過

多謝mandy同小雞雞幫我說服左佢地,thx你地..haha...臨放學果陣,咸蛋同陳家興佢地做埋d了bc既手勢,咪同佢地

係度吹下水...點知表姐夫無啦啦入左黎...佢話見到部紅色手機...話無人肯交出黎就全班搜書包...

講真,如果我果部係紅色,我會交出黎,我真係唔明點解張浩俊唔肯交出黎,而家累埋全班!唉~~

好彩我地醒目,d手提收好晒姐,hehe...最後佢都係俾表姐夫收左部手提...

不過我諗,而家更加多人唔鍾意佢!唉....有時,為人設想下嘛!!!bonbon又唔等我就走左佢喔~

我同mermaid要補測!but我用左半個鐘寫好左了~寫左600幾字,係咪好犀利呢...哈哈!!!

今晚約左小玉,bet bet同嘉文一齊溫econ同maths...大家要一齊努力!!!!!!!4B加油!!!!!!!

 






訪客留言 (返回 botheredpan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]