今日我好早番school,諗住番去溫書啦~點知上到去無門口入!後尾又要落去早會,俾佢玩死~
果個咁既李振宇有病,人地唱國歌,我係度傾計,咁就叫唔尊重我既國家??!佢真係發神經!!!!!
好彩佢都就黎走姐,死瘟神,早走早著啦!無人想見到你呀,死矮仔~~!!!~
上到課室,黃國麟過黎問查理B同herny係咪無番學,我地話係呀!原本諗住佢地係番大陸果d架咋..
點知...miss話佢地以後都唔會番黎架喇...果刻有d想喊既感覺...因為以為佢地出事...>.<
不過家興就話佢地可能搬屋掛....咁都好d....佢地無事就得啦!死sunnie又話咩佢地係咪俾人追債,
講真,乜都唔知就唔好亂講!人地無事咪得囉!仲要係度咁講人,好缺德!!!唉...咁就無左2個同學...真係好突然...
上econ堂果陣,ar sir話我平時雖然成日唔聽書,不過而家肯讀都唔遲既..嘻嘻...我同媚媚就約左佢禮拜3溫書~
嘿嘿~英文堂,死卓蝦話我扮可愛...死卓蝦,你去死!小息果陣仲要周圍講!!!!!!!!可惡可惡!!!!!!!!你睇我點對付你..哼..
chem同中文堂果陣好down,果刻覺得自己好唔適合讀書....唉.....媚媚鼓勵我!thx!不過我都係好down~
但lunch果陣一同嘉文,betbet佢地講某某d野,嘉文勁笑,好搞笑!介有同bonbon佢地講''S''d野...真係諗起就好笑!
haha...''S''真係多謝你喇!如果唔係你,我諗我今日down左好多次~物理堂黃國麟原本唔俾我同媚媚一齊去toilet,不過
多謝mandy同小雞雞幫我說服左佢地,thx你地..haha...臨放學果陣,咸蛋同陳家興佢地做埋d了bc既手勢,咪同佢地
係度吹下水...點知表姐夫無啦啦入左黎...佢話見到部紅色手機...話無人肯交出黎就全班搜書包...
講真,如果我果部係紅色,我會交出黎,我真係唔明點解張浩俊唔肯交出黎,而家累埋全班!唉~~
好彩我地醒目,d手提收好晒姐,hehe...最後佢都係俾表姐夫收左部手提...
不過我諗,而家更加多人唔鍾意佢!唉....有時,為人設想下嘛!!!bonbon又唔等我就走左佢喔~
我同mermaid要補測!but我用左半個鐘寫好左了~寫左600幾字,係咪好犀利呢...哈哈!!!
今晚約左小玉,bet bet同嘉文一齊溫econ同maths...大家要一齊努力!!!!!!!4B加油!!!!!!!
|