誰人認定愛始終會淡?!
botheredpan
暱稱: marspig
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
聖誕快樂
誰是低b?
開心
好耐都無...
haha
文章分類
全部 (184)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 13 日  星期三   晴天


周sir真係好好! 分類: 未分類

今日媽咪同婆婆番左廣州...祝佢地一路順風...表姐..你記得幫我好好照顧佢地呀^^!

第一日考試!考中文作文同埋閱讀!~作文果陣總係覺得有好多靈感...(可能係支筆俾左唔少力量俾我啦..haha)

作文有9個字多左出黎,真係悶到嘔...我又訓唔到既!放學果陣我就出左去九龍塘...之後又去左荃灣...攰到我嘔!

我經過間面包店,入面d蛋糕都幾好味,所以我買左俾2個細佬,打算帶番去俾佢地食,鼓勵下佢地溫書^^!!!

番左黎就番左學校,果陣見到春姐@0@..之後上左7樓既自修室...郭sir佢....教得我2分鐘就走左-0-"..

好彩我仲有奶奶同佢隻monkey係度溫書...econ原來都好多野記>0<"...好彩奶奶唔嫌我煩...咁有耐性講我聽..呵呵

我地溫左一個鐘度啦..周sir過黎同我地傾計...佢問我地有無咩唔識...我就話d需求彈性果d...周sir真係好好像,就算佢唔係

教我地econ,我問佢d問題,佢都好認真去諗同埋好有耐性講解俾我地聽...周sir...真係好多謝你呀!!!!你真係一個大好人>3<"...

你係呢間學校最好既ar sir!!!!!無人能夠取代你的呢!!!!!周sir仲同我地講左d作文有咩技巧...我真係0係ar sir身上學到好多野^^!

thx>3333<"後尾ar sir老婆打電話黎叫佢番去食飯....呵呵...真幸福!~媚媚問我ar sir有無仔女...我話無...

換著係其他人..好似john lo果d,一個仔女都無,我會覺得佢地無仔送終,真可憐!~不過我唔會咁諗周sir,因為...我地成大班

已經係佢既仔女呢...佢係我心目中就係一個好爸爸,因為我記得form1果陣,佢做我地班主任!!果陣就算我曳,佢都無放棄過我..

>333333<太好太好了!!之後我同媚媚,mother a同埋cucumber一齊番黎...佢地幫我同媚媚溫左第11課..hehe...

mother a同媚媚囉...d串人功力實在進步左超多,成日都串我....無陰功咯...不過其實...

我幾鍾意呢種feel^^嘻嘻!!






訪客留言 (返回 botheredpan 的日誌)


MarsDa 於 2007-06-13 11:53 PM 發表:
我会照料好『婆婆』同『啊e』咖la,
放心..哈哈哈..
( 其实应该系佢哋照顾番我就有份 )
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha~你知就好啦~丹丹^^!~~
Posted at 2007-06-15 07:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]