寫返琴日下半部先~
我真係估唔到初sir咁比面呀下,咁信我,我真係勁開心呀~
塞左初sir隻手入個窿之後,
我就話:「柴九話過『人生有幾多個十年.』所以我哋物都要試下既~」
好!之後個搞笑位呢,
就系係我叫初sir講:蘿蔔係唔會斷個度,
我係咁講既:「呀初sir,您記唔記得個句咒語話?」
初sir話:「記得~不過我驚我一陣驚得製,唔記得左喎~好驚喎我依家~」
我:「咁我講多次喇~句咒語呢係『蘿蔔係唔會斷既~』」
初......(閱讀全文)
2009.5.28-2009.6.2
sorry呀,大家~
近排忙左少少~
敬請原諒~
上星期四去左中樂團比賽~
要去黃大仙個面比~
不過我冇物所謂既~
高級組d人超勁喎~
奏d中樂超好聽~
我哋參加中級組,
整體黎講,我哋都奏得唔錯......(閱讀全文)