| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 17 日 星期五  |
| 2006-11-17 |
分類: 未分類 |
今日冇咩特別
放學操red cross
之後同佢一齊行番屋企
唉~
都未出學校門口
就聽到有人叫我
我望去上面
佢地成班人係上面
算啦
遲早都會知
行到去天橋
點知fiona同我講番話佢係果到見到我同佢一齊行
-3333333333-"= ="
唉~見到咁多人嫁!!!
|
2006 年 11 月 16 日 星期四  |
| 2006-11-16 |
分類: 未分類 |
今日番學
上P.E堂
好好笑
一開頭就短跑
好唔想跑呀!!!
去到球場
起跑
上堂好好笑
因為譚嘉希同洗秀眉係到玩
洗秀眉就扮羅偉昌
譚嘉希就扮macy
洗秀眉就話:
超級"羅偉昌"
譚嘉希就係到一邊搖住個身(左右)
一邊話:
"我好中意呀.........!!!"
哈哈
譚嘉希個樣好好笑好抵死
到我跑
我好唔想跑
所以跑左 11分62唉~
我諗全班最慢果個係我
不過算啦
唔緊要
番到去
冇野做
中"
好想訓覺
但我冇訓
I.H x2
上禮堂
做果張worksheet
幾好
不過多數都係抄人地既
番到黎
補習"
補到7點
唉~
想玩電腦
點知上唔到msn
我同軒都上唔到
我諗住同佢msn
點知............= ="
之後就同余傾電話
聽佢彈琴
ok啦!!
之後就溫習
再msn
10點半冇同佢玩msn lu~ |
2006 年 11 月 15 日 星期三  |
| 2006-11-15 |
分類: 未分類 |
今日番學
英文堂好好笑
短講果陣
黎伯
話想去廁所
點知miss wong唔俾佢去
黎伯攸左個好急咁樣
咁我就同moko係到"shu"
等佢仲急
哈哈~
好好笑
之後我地所有人都"shu~"
短講完之後就即係沖去廁所
好好笑
今日都冇咩特別
放學俾miss呂留全班
我地排對等佢改作業
排對果陣好好玩
我狂係到打女班長
我仲人打番添呀~!!!!
之後放學
同佢一齊行番黎
番到黎做功課
玩電腦 |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 52 | »
|