今日8點俾人叫醒左
出去深水埗飲茶
OH MY GOD
洗唔洗咁早呀???
飲到12點幾
我同我個大表妹
去陪個細表妹到公園玩
唔錯啦__但好曬 & 熱
唔夠兩點就上去我呀婆屋企
成廿個人係一個好細既地方整野
邊夠位???
好迫呀!!!!!!
等齊人去一個唔想去既地方
去到果到
整左好多好多野
好忙
對住個火爐
勁熱
支持不住了"
之後直到夜晚11點幾
先走得
番到屋企就成12點
之後就同呀哥係到睇電視
睇到1半
就訓覺LU~~
按住alt→按32854→放開alt按住alt→按35477→放開alt按住alt→按24555→放開alt按住alt→按27138→放開alt 然後就會出現 我想對你說ㄉ話 (是按健盤右 ㄉ數字鍵 )
就係"聖誕快樂"啦!!!
今日都算係CHRISTMAS假
過得最開心既一日啦
今日成日都唔洗溫書
已經覺得好好嫁啦!!!!
今日同MOKO去CHLOE屋企
開頭我地三個
係CHLOE間ROOM
到傾計
計左好多好多野
有好有唔好啦
佐多數都唔係講我地自己
係講我地身邊D人同以前發生過既事
有時搞GAG
好想出去玩
但要等NEON同MIMI黎
佢地4點先出現
之後就上天台玩LU~
最開心都係LE段時間
我地5個係到玩PEI PAI
玩得好HIGH呀!!!
5個都好開心
MIMI反應好慢呀!!!
次次都輸
之後冇野玩就玩"大富翁"
DISNEY版__所以唔識玩
之後都未玩完就要PREPARE張台啦
之後CHLOE個表弟話黎
仲同左佢好多既朋友同學
大多是男的
不想與他們玩
最後都冇
食野
都係o係到傾
傾得好大聲
= ="
抽獎
如要攞禮物
就要先表演
我地三個都冇出到去
最後都係佢地派禮物俾我地
MOKO係"精美& CUTE 手袋一個"
好岩D鈿佬仔攞出街
"REMEMBER"係FOR細佬嫁
NEON係"大口仔簿"
我就係"一對大口仔筷子"
之後就走LU~
唉~最唔HAPPY既事發生左啦
果時8點半到
我地仲諗住玩多陣先走
點知我呀爸打黎
唉~電話內容唔打出黎啦
大家都估到啦
內容係相當恐怖既
之後塔車番
等左勁內都冇車
之後塔又係吹水
唔舒服-333333-"
落車仲要自己一個人行
係學校行番黎
好凍
番到屋企勁驚俾呀爸打
好彩都冇事
呵呵!!!