| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 6 日 星期三  |
| 2006-12-06 |
分類: 未分類 |
今日番學冇咩特別
BK堂
唔洗上
因出去CAR PARK幫珠姐
整果個攤位
好野
放學
留到四點就走LU~
我要去沙田上COURSE
4點幾上到去
上堂
我上足成堂
就笑足成堂
真係好好笑呀!!!!!
笑到我係咁咳
哈哈!!!!
8號就係第二堂啦!!!!
又有得笑啦!!!!
不過就勁遲先番到屋企
|
2006 年 12 月 5 日 星期二  |
| 2006-12-05 |
分類: 未分類 |
今朝一番到去
係學校門口見到winky
同佢一齊行
之後傾計
見到軒係我地後面
番到班入面
我就即刻去搵我本IHWB
唔見
到2B班搵都冇
唉~
去左邊呀?
超級DOWN囉~
勁唔開心
唉~
之後諗住走
唔第二到
點知軒同我講
本野係佢到
= ="我都話左係佢到啦
佢死都話唔係佢到
.........嚇得我!!!
我好想打佢"
琴晚仲講到我
好似小題大做咁"
你好野!!!!
哼!!!!
今日放學
上RED CROSS個COURSE
佢自己走先
佢話要學琴
所以我今日放學要自己一個番屋企
都唔係唔好既~
番到黎
就係到MSN
都冇咩人ON既= ="
之後就上網做功課囉~
成晚都唔得閒
我諗今晚都唔會同佢MSN LU~
算啦~!!!!!
今日都OK嬲佢= =" |
2006 年 12 月 4 日 星期一  |
今天不見了我的IHWB  |
分類: 未分類 |
今日番學
週會
我地係到唱歌
氣氛勁HIGH
D歌都幾好聽!!
上堂
無聊得很
MATHS TEST
EASY啦~
43/50
YEAH~YEAH~YEAH~
令外果堂我都唔知自己係到做緊D咩
NOTES又冇抄
好似成堂都係到織頸巾
但我今日都唔知做咩
兩次都漏針
又要再織過= ="
MATHS堂除左織野之外
仲有同珠姐談心
哈哈"講講我地既心事"
傾得都幾開心"
兩堂IH
唔知做咩
冇聽過書
係到玩,
睇珠姐整同埋幫佢手整果D野
放學留低等佢
好多人都要RETEST
咁簡單都要測
好心就唔好出啦~
唉~俾朱先生發現左我幫佢地做TEST卷
"TT"差D俾佢趕左出去
之後睇佢改我地D MATHS TEST
因我班有愛情密碼
所以考出黎既成績非常好
差唔多個個都合格
同佢一齊行番黎
路上冇咩野講!!
番到黎
本想做功課
唔見左本IH WB= ="
死俾佢睇
聽日仲要交添!!!!!
唉~
點算?
唉~
MSN
嬲死我"
仲要誤會我
又唔理我
而家我嬲定佢嬲呀?
...........= ="
冇野好講囉~
俾佢激死!!! |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 52 | »
|