| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 14 日 星期六  |
| 牙哥(安安)~~生日快樂呀!!!!! |
分類: 未分類 |
牙哥~生日快樂呀!!!!!!!
今日覺得好寂寞!!!
一早9點半起左身睇電視同玩NDS
好悶呀!~!~!
MSN
落街食飯
上黎再玩電腦同MSN
補習
做功課
洗頭沖涼
傾電話
MSN
唉~
黎黎去去都係:
傾電話,聽歌,MSN,溫習
夜晚
落街食飯
同一個小學女同學
食M記
一路食就一路傾
傾左成一粒鐘
上番屋企都已經9點LU~
今晚就係咁過~!
THE END~
|
2006 年 10 月 13 日 星期五  |
| 2006-10-13 |
分類: 未分類 |
今日終於上到網啦!!!
成兩日都上唔到
悶到爆"
yeah
今日終於都有我等左好內既maths test啦~
唉~
差一分呀
就係差一分先滿分
有冇搞錯呀~
49/50
嘩~
今日上hall
有週會
氣氛幾好喎~
D公公婆婆係到唱歌
聽出耳油呀~
嘩~
今日係maths
sermen哭呀~
唉~
希望佢唔好再咁容易哭啦~
如果唔係班同學會唔鍾意佢嫁~
今日放學
本來要操RED CROSS
MISS I留左好多人係我地班到
做番D功課改正
我去完STARFF ROOM A之後就番課室
仲有好多人係到
咁我就係到玩啦
玩到勁HIGH呀~
落左D BLINDS
等佢地見唔到我
最後我玩到唔想走呀~!!
真係好玩 |
2006 年 10 月 9 日 星期一  |
| 2006-10-09 |
分類: 未分類 |
今日番學啦~
諗住有得睇兩份test啦~
點知IS果份就話
有人未測
唔派得住
>3<"
MATHS呢~
佢又未改完喎~
兩日假期都改唔到
一個字~
"廢"
我X佢囉"""""
TEST又唔改
簿就改D唔改D
好心你就講快D啦
只係識得係到
"XXX,再講野就留校訓導"
我X佢囉~
妖~ |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 52 | »
|