今日都冇咩特別啦~
咪又係咁樣上堂
有D堂都幾悶下
真係無聊
我今日LUNCH
同余婷,cting,yan waiwai去食7仔
唔係呀話?
都唔知有咩食
所以就食sushi
都唔係幾好食
因為我係第一次食這樣的東東
所以我唔係好識點去食
叫waiwai教我
唔小心整到條裙添
剛剛買左枝冰水
就攞黎試下整唔整到走到果D野啦
唉~我食野一向都係咁唔小心
次次都係咁
本來今日諗住
放學立即去圖書館還書
唔睇班足
唉~
最後都係睇左
我一放學
就攞D中史作業上去比MISS呂
點黎點去都唔夠數
都唔夠42本
咪去CHECK囉
果時我係同WAIWAI一齊既
WAIWAI就話佢要搵朱SIR
咁大家都去STARF ROOM A
咁就一齊啦
之後朱SIR都唔係到
我就見到我SAMMI同瑜係班到唔知做咩
咁我就入去睇下啦
問佢地
佢地話等緊朱SIR
之後我令轉面想走果時就見到朱SIR啦
咁朱SIR話要番WAIWAI休到
睇下佢D簿喎""
咁我就一齊番左係到啦
朱SIR真係煩呀
睇睇睇"
睇咩呀!都冇咩好睇啦
係都要睇WAIWAI D改正喎
唉
之後我地走LU
朱SIR叫我攞番本CLASS WORKBOOK俾余婷
咁我就去搵佢啦!!
搵下搵下就一齊睇波添~
朱SIR都有黎呀!
我今日成日都見到朱SIR
因為佢成日都係到遊蕩
|