| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 13 日 星期三  |
| 紅色暴雨十3號風球 |
分類: 未分類 |
嘩~今日好大雨呀
仲好寒冷添呀~
琴日我著長就衫番學
整到敏感
我今日唔著啦
都唔係好冷姐係學校
今朝起身
見到冇風球同暴雨驚告
好鬼失望
番到去上堂無啦啦
話紅雨
果時就黎lunch
D人話Lunch都仲係紅雨
就唔洗番去上堂
可以回家
大家果時都唔知係唔係
Lunch之前果兩堂都係maths
完左之後我地全校人都係到聽廣播
校長就話全日制學校可以放學
下午兩堂IH
可以唔洗上啦
好野
今日上堂都OK悶
早上
寫信俾父母
之後整個環保箱
嘩~我地整得好靚呀
381Club
嘩~超勁
之後英文堂超悶
小息
中文
都係好悶
之後兩堂mathas
朱sir出左一條數
我諗左好內
終於諗到點計啦
唔知對不對
我冇問雞sir呀
我話左俾張加穎知
點知佢話我同剛達生
諗既一樣
我冇問雞sir對不對
點知剛達生就問左朱sir
雞sir話佢對''
雞sir話我講大話
我根本都唔識計咁話我喎
有冇搞錯呀
>3<
死雞SIR
**今日我地一聽到話唔洗番果時
大家都好大聲咁YEAVH!!!
好野**
|
2006 年 9 月 12 日 星期二  |
| 好好笑 |
分類: 未分類 |
今日上D堂
悶到死
因為落雨
所以唔洗出去集隊
好野
中
悶
冇野做
我唔舒服呀!
敏感
好辛苦
英
都悶
都冇野做
都唔舒服
唉~
小息
同WINKY
去寫黑板
我果時就好D
冇咁唔舒服
MATHS
係到計數
冇咩特別
IS x2
嘩~係咁做實驗
冇咩特別
都唔係悶既
Lunch
好野
之後兩堂VA
好好笑
我地睇Drama
係入面
有人係到扮朱sir
好好笑囉
係入面朱sir叫做雞sir
李sir叫我地唔好講俾朱sir聽
之後我一放學就見到朱sir lu~
我有同佢講話頭先我地睇drama
話有人扮佢
但我就冇講過果個學生點扮佢囉~
番到去
就做功課
打機
食飯
睇電視 |
2006 年 9 月 11 日 星期一  |
| 2006-09-11 |
分類: 未分類 |
今日番學
冇咩野
真無聊
今晚有得睇電視
好野
嘩
D MATHS功課好難呀
唔做啦 |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | »
|