今日一早起身
6點9
同呀哥同呀媽落去大家樂食早餐
好味!
食完就同呀哥行番學
呀媽話要買野走先
得我地兩個
係途中
佢就走去巴士站
咁我就自己行番學啦
番到去7點10
遲到添~>3<
sorry呀~余婷
冇幾內
就要出去集隊Lu~
好熱呀
我狂出汗
余婷一D都冇
我唔係用TEMPLE
所以成面都係紙巾
HeHe
之後幾個同學都係到笑
^.^算啦~
之後上PE堂
度高同睇下我地幾重
嘩~好野
我高左好多呀
我159.5cm高
YEAH ~
幾重呢
就唔話你知
我地兩班一齊係到填表
嘩~咁多問題嫁
佢問你係一部份既野
但係好多份加埋就係全部
好姦呀!
小息
同佢地傾計
中文
好快就過左Lu
好開心呀上MissHo既堂
之後
唉~
IH x2
好悶
好悶
死得啦
Lunch~
同呀yan, cting, 余婷, WaiWai出去食
我地都唔知去邊到食好
我地就玩包剪X啦(唔識點打)
我表示(大家樂)余婷(許留山)cting(余人生)呀yan(M記)
余婷WIN左
>3<
唔好
我地果時係係大家樂門口
之後我地就去大家樂食Lu~
之後Maths堂
冇咩野
好開心
因為佢俾我地計既數
我都識
之後
Eng(ERS)
冇咩野做
借圖書
放學
操Red Cross
有個肥仔呀sir黎左
睇我地操
係我地之後個考官
>3<
得啦''
我地唔駛Pass啦~
唉都冇計
之後番屋介
沖涼洗頭
打左一陣機
做剪報
食飯
睇電視
做功課打機
**其實日日我都都差唔多係咁過**
都唔知點解(人地)係到話我好得閒
佢又估中左
我係唔想同佢傾電話喎
真係smart啦
**我唔得閒係扮嫁姐**
你話係唔係?
真沒趣 |