carleylam
暱稱: ~十*儀 FOREVER LOVE~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-08
回憶往事"
開心"
鬼片
2007-04-27
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 68
今日人氣: 13
累積人氣: 3749
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 10 日  星期日   晴天


嘩~今日同令仔食飯 分類: 未分類

今日11點3起身

打日記

都未打完就走Lu~

話要出去呀婆果邊飲茶喎

我今日著新衫出街

令呀~

點幾就出到去

食野

去行街買野

5點番去家

冇野做

話8點出去食晚飯

我就同表姐傾計

講番以前D野

好好笑

笑到我死

之後有人咁鐘

我去開門

以為係我表妹佢地

一開門

點知

赫親我

境然係佢

我都估唔到佢會黎

唔怪得今晚出去食飯啦~

佢係我呀婆個好朋友個仔黎

我就開門俾佢

叫佢入黎

佢叫家樂

英文名KENNY

好令仔呀

之後我表妹黎左啦

咁都好D

之後我地傾左一陣

就落去食飯

食飯果時話要拍照喎

我地三個女仔就SAY ''NO''

我呀媽話我地唔可以咁樣

無禮貌>3<

咁我地就拍照啦

第一次影唔到喎~

咁我地就影第二次啦

佢介係我後面

不過我都盡量做番自己

我最細果個表妹得4years old

佢怕羞

唔影

最後我地都偷拍成功

之後食完飯就走Lu~

有D唔捨得添

不過算啦

佢第二日就要番去家拿大Lu~

我聽呀媽講話佢咁大個都係番左黎3次

第一次係係佢1year old

第二就係10

今次係第三次

佢今年21

大我8年

細我呀哥3年

我好唔捨得佢呀~

我好開心呀今日^.^

佢好靚仔呀!!!

我好想佢快D又黎香港玩呀~!!

快D快D快D......



2006 年 9 月 9 日  星期六   晴天


2006-09-09 分類: 未分類

今日10點起身

食早餐

打機

食飯

嘩~狂同人係到MSN

同朱sir玩msn真係好悶呀

之後點幾就出門口Lu~

去到學校

途中落好大雨

我仲遲到添呀

sor''

去到果到覺得好悶

好想走

我番黎只係想打badminton

完左啦

好野

都唔夠拍用

都唔係個個都有得打>3<

5點走人

番家

途中我見到一個女仔

我覺佢好似係同我同年

果時好大雨

佢冇帶姐

行得好快咁番屋介

之後我就跑向前諗住姐埋佢啦

我同佢:我姐你啦

之後我地就係到傾計

好開心

同佢傾計我覺好好

我姐到佢番屋介

之後我自己番家

沖涼

又出去Lu~

我搭升降機係17

唔記得咁

我落去16樓抬果部

點知走左

上番黎17

又走埋

之後又落番去16搭

我5點11係巴士站等車

點知等到6點半都未有車

>3<

6點8就有車啦

我當然開心啦

等到我死

上到去一個位到冇得坐

好彩有一個男人好人

讓半個位俾我坐

如果唔係就要介

我後面就坐左兩個(非)仔

之後去到沙田馬會

果到塞車喎~

嘩~我好唔舒服喎

成8點先落車

我死得嫁啦

番到去就即刻食飯

就冇咩事Lu~

冇咩唔舒服Lu~

好彩

之後12點幾番屋介

我地塔的士

再塔小巴

點幾就番到去



2006 年 9 月 8 日  星期五   晴天


2006-09-08 分類: 未分類

今日一早起身

6點9

同呀哥同呀媽落去大家樂食早餐

好味!

食完就同呀哥行番學

呀媽話要買野走先

得我地兩個

係途中

佢就走去巴士站

咁我就自己行番學啦

番到去7點10

遲到添~>3<

sorry呀~余婷

冇幾內

就要出去集隊Lu~

好熱呀

我狂出汗

余婷一D都冇

我唔係用TEMPLE

所以成面都係紙巾

HeHe

之後幾個同學都係到笑

^.^算啦~

之後上PE堂

度高同睇下我地幾重

嘩~好野

我高左好多呀

我159.5cm高

YEAH~

幾重呢

就唔話你知

我地兩班一齊係到填表

嘩~咁多問題嫁

佢問你係一部份既野

但係好多份加埋就係全部

好姦呀!

小息

同佢地傾計

中文

好快就過左Lu

好開心呀上MissHo既堂

之後

唉~

IH x2

好悶

好悶

死得啦

Lunch~

同呀yan, cting, 余婷, WaiWai出去食

我地都唔知去邊到食好

我地就玩包剪X啦(唔識點打)

我表示(大家樂)余婷(許留山)cting(余人生)呀yan(M記)

余婷WIN左

>3<

唔好

我地果時係係大家樂門口

之後我地就去大家樂食Lu~

之後Maths堂

冇咩野

好開心

因為佢俾我地計既數

我都識

之後

Eng(ERS)

冇咩野做

借圖書

放學

操Red Cross

有個肥仔呀sir黎左

睇我地操

係我地之後個考官

>3<

得啦''

我地唔駛Pass啦~

唉都冇計

之後番屋介

沖涼洗頭

打左一陣機

做剪報

食飯

睇電視

做功課打機

**其實日日我都都差唔多係咁過**

都唔知點解(人地)係到話我好得閒

佢又估中左

我係唔想同佢傾電話喎

真係smart啦

**我唔得閒係扮嫁姐**

你話係唔係?

真沒趣