carleylam
暱稱: ~十*儀 FOREVER LOVE~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-08
回憶往事"
開心"
鬼片
2007-04-27
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 68
今日人氣: 12
累積人氣: 3748
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天


好慘~同好熱~ 鬱悶 分類: 未分類

今日好熱呀~

34度

今日第一日番學

悶到死~

我唔係幾鍾意我個班主任囉~

佢俾我既第一個感覺唔好掛''

總之我就唔鍾意佢教啦

佢仲要係教我班IS

我令願俾朱SIR教IS LU~

今日番到去

好快就打鐘

上禮堂

聽講座

咪又係上一年F.1果D~

一模一樣

我就係到玩手指

同我對鞋

10點幾

終於走得啦~

上到去~

整班務

係到選班長

本黎佢話要選個有經驗既

但係果個唔做

就好是但咁叫左兩個做男女班長

男:羅偉昌

女:黃嘉穎

個班主任好遍心囉~

只係選D自己識既

算啦~

都唔再講啦~

係放學之前

我地有火警演習

嘩~好曬呀~

我個頭頂熱到就黎可以煮野食啦~

番到課室就放學啦~

之後我就同黃穎妍番小學

探老師

去到果時都冇咩人

之後就好多人啦~

之後我地就去食LUNCH

我呀媽同我同妍一齊去大擰樂食飯

之後再番去

諗住幫我地個老師整BOARD

點知我同妍同一個同學俾個老師叫左去幫第二個老師手整

開頭我都覺我算啦

唔緊要啦

點知佢話

這兒的不是

那兒的不是

我#%$#@&*#^佢

早就唔幫佢啦

幫佢仲咁多野講

我唔係一定要幫你嫁

釘畫紙果時

緊係要打橫同打直釘嫁啦

有D位好難嫁嗎''

緊係最緊要就手啦

佢又話唔係

你一下就要成個BOARD都打直釘

一下就全部都係打橫釘

我唔要咁呀~

你地要整過灑呀

唔整完唔好走呀

嘩~有冇搞錯呀

妖~我好快就不辭而別LU~

好彩

我走到

冇事

我一定以後絕對唔會幫佢囉''

番屋介

沖涼

玩左一陣電腦

睇書

食飯

睇電視

打日記

訓覺覺豬

**本來今日有得出街嫁

點知呀媽話因為我遲番

所以唔去

死人麥奶媽



2006 年 8 月 31 日  星期四   晴天


過份囉~ 分類: 未分類

今日10點起身

食早餐

出門口

我呀媽話要同D以前既小學同學D媽咪飲茶喎~

咁我咪陪佢去囉''

咁我果幾個小學同學都有黎

我未出門口

就已經有電話啦~(第1次)

今次係10:50前5至15分鐘打黎既

都唔知佢做咩打黎

真麻煩''

咁我約左我個舊同學一齊去

今日上車又打黎(第2次)

今次係10:50分打黎既

跟住佢打完俾我

就打俾我個FD喎

佢問我你係邊呀?

同邊個一齊?

呀XXX係唔係到?

你今日會同邊個去呀?

我X##%$^&&%*&^%*Y佢囉

因為我個同學搬左屋

所以我地上佢屋介睇下

行路去佢屋介途中

佢又打黎

仲要係好多次

第(3次):11:07

第(4次):11:08

第(5次):11:18

第(6次):11:31

第(7次):11:34

第(8次):11:35

第(9次):11:37

第(10次):12:52

佢仲要找佢D FD打黎試我囉

有冇搞錯呀''

我唔聽電話

就sd message俾我

我覺得咁仲好!

我係唔聽佢電話

你打咁多次電話黎

咁係咩意思先?

俾你知道又點呀?

咁你又可以點?

你咁樣做會整到人好唔咩囉''

聽你電話又唔係

唔聽又唔係

你咁樣

你冇諗過會俾人覺得你自己好討厭咩

好煩嫁~

10次電話

我聽左5次都冇

我唔聽你就唔好再打黎啦~

過份''

我係佢打黎既第尾2果次

佢問我做咩唔聽佢電話

我咪話:我唔聽你電話

洗唔洗同你解釋呀~

我好惡咁講囉

之後我同D舊同學去飲茶

佢就冇再打黎LU~

真好

之後就回家

沖涼

玩一陣電腦

就執書包

其實都冇咩野要帶

今晚有電影睇

好野~

88



2006 年 8 月 30 日  星期三   晴天


圖書館 分類: 未分類

今日11點幾起身

食早餐

睇電影

之後食飯

去圖書館

去到同余婷還書

今日好多人呀圖書館

都冇位

去左canteen

打電話

有石Q喎

唔俾我打

我咪唔打住囉

之後靜靜雞咁打電話

我地諗住一齊去打波

打去呀宛屋介

話佢唔係到

打佢手機

佢家姐聽

唉''

再打去呀yan到

佢話約好人先叫佢

點知得3個

唔打啦~

去左余婷屋介

見到佢爸爸

嘩~好有型呀~(講笑姐)

之後我地去左佢細佬果邊

用電腦整BLOG

之後軒打電話黎找余婷

問佢係邊

佢呀媽聽到同估到佢同軒講佢係屋介

就話:

係唔係做咩,去邊到都要同佢報到呀~!

嘩~好有氣勢呀~(講笑姐)

之後我地一齊出去包書

之後仁又打電話黎找余婷喎~

之後佢呀媽又問佢邊個黎

佢話係仁

又俾呀媽話左幾句

我5點半到就走啦

番屋介

沖涼

玩電腦

儀家就打日記啦~

之後食飯

睇電視

打機

訓覺

**今日係圖書館見到好多人呀~

有:余婷D小學同學,我ANGLE個FD,

1A班D FD, ZOE幾個FD

軒個女朋友同幾個佢既FD**

嘩~好多人呀~