| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 20 日 星期三  |
| 2006-09-21 |
分類: 未分類 |
今日番學
reading time
睇書
E x2
嘩
好悶呀
想死
小息
去左洗手間
去完
佢地話要去找安
佢地話要安請食飯
我就同佢地一齊去
我叫安請埋我
佢話冇問題
之後佢地3個就話
唔洗理我
佢都唔係我地屋企人
我咪話
安咪係我呀哥囉
佢地話唔係喎
>3<
我一早就係啦
佢地話
一下你就認你係安既老婆
我地就落左去
我話
我係佢老婆就奇
之後佢地就話我認左係安個老婆
仲周圍講添呀~
之後剛剛朱SIR行過
我就捉住余婷
唔想佢講
呀YAN同CTING就去話俾朱SIR聽喎
搞錯呀''
講都唔好同佢講啦
之前我同佢MSN
係果到講
話我希BY
其實我邊到有呀~
講下笑姐
點知佢就以為係真
狂係到問喎
希望佢唔會信這個傳言啦
如果呂係佢真係會信以為真呀
唉~今晚慘啦~
之後中
冇咩野
之後上MATHS
=]佢又叫我去派簿喎
咁我唔知VICTOR坐係邊
佢就話喎
佢咁靚仔
你咁都唔認得人?
嘩~
我O嘴囉
咩意思先?
放學
我BODY CHECK
嘩~有冇搞錯呀''''''''''''
我得157.5喎!!!!!!!!!!!!!
邊有咁少呀"
同學校果個相差2CM囉~
我高就高左4CM
重就重左3磅
佢話我OK
冇超重
剛剛好
YEAH
|
2006 年 9 月 19 日 星期二  |
| 2006-09-19 |
分類: 未分類 |
番學
Gathering
好熱呀~
P.E
想死
做倒立
開頭都做到
之後就唔得啦
>3<
小息
冇野做
中
好眼訓
I.H x2
嘩~好悶呀
好多人都訓左覺
有4個
個個老師都睇唔到
LUNCH~
MATHS
好野
做到朱SIR條數啦~
原來係咁簡單
有三個人計到
第三個就係我啦
佢仲話會請我地飲檸檬荼
YEAH!
之後ERS
睇書
做野
放學
立即番屋企
睇醫生
點知呀媽話唔同我去
張床話要送黎喎
呀媽要係屋企等
我自己一人去睇醫生
仲幫呀媽買左D野
番到黎就做功課
做到7點
先玩電腦
同余婷玩
食飯
睇電視
溫習LU要
再睇電視
訓覺
THE END'' |
2006 年 9 月 17 日 星期日  |
| 2006-09-17 |
分類: 未分類 |
今日一早起身
大約10點10
唔夠11點
本來昨晚話9點起身
叫呀哥教我數學
點知咁遲
算啦~
我都仲有一個人會教我
我拿拿淋就食早餐
沖涼洗頭
就出去飲茶啦~
好野
我好內冇去
D野仲好好味添
今日都冇咩事
係就係所有人都病灑
得幾個冇事
佢地真係好
我地都唔知幾辛苦
真係慘~ |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 52 | »
|