| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 7 日 星期四  |
| 2006-09-07 |
分類: 未分類 |
今日7點起身
番學
reading time
今次真係睇書啦~
上一次我都冇帶圖書
所以我前日冇睇過
時間好快就過左LU
IS
好悶
我好專心咁聽書
先覺得悶
佢教得好慢呀
成堂都係教得果一頁
MUSIC
OK啦
拍拍到攰啦
小息
同佢地一齊傾計
幾好
MATHS
冇咩野
成日都係到計數
都OK既
Eng x2
哎呀!我唔記得帶錢喎">3<
算啦
嘩~我做Listening Book做到錯灑
佢講得太快啦
我聽得唔太清楚
Lunch
落好大雨呀
我冇帶姐呀
好彩林淑鈴願意姐我到我家留下
佢真係好人呀
之後我同佢一齊番學校
係到聽佢講鬼故
幾好聽
中史
OK啦
中文
MISS HO係到講鬼故
不過都唔恐怖
我後面果個係到叫
都唔知有咩好驚
放學
番屋介
做功課
勤力''XDDDD''
呵呵
講笑姐
之後就打機
儀家打日記
食飯
睇電視
嘩好野
我呀哥聽日去旅行
佢就好啦
去5日
**希望佢玩得開心啦~!!''**
|
2006 年 9 月 6 日 星期三  |
| 2006-09-06 |
分類: 未分類 |
今日番學
一入去就見到呀yan同cting
但見唔到余婷
算
中x2
作文
係到傾計
好快就過左LU~
我冇交到~
小息
去TOLITE
去交錢同証
之去去同佢地傾計
MATHS
好快就落堂
HEx2
冇咩野做
D人都唔主動
係D男仔主動
D女仔又係到望望望諗諗諗
唉~都唔知有咩好望有咩好諗
灑時間
分組咁就用左差唔多一堂
我地就最快既
我同賴賴同羅偉昌同xxx
唔知佢叫咩名
佢地兩個男仔
狂係到傾計
好吵呀''
MISS I係到話佢地
之後LUNCH
落少少雨
幾好
英文堂
ERS
悶
係到睇書
>3<
BK
OK
冇咩野
個MISS幾好笑
果個男同學成日都係到訓覺
俾MISS WONG話佢
抵死啦
番到家做功課
勤力
打日記
食飯
睇電視
打機 |
2006 年 9 月 5 日 星期二  |
| 2006-09-05 |
分類: 未分類 |
今日本來約左7點幾係學校門口等
我仲以為我遲左少少
點知番到去仍余婷都仲未番
之後佢就話佢答10先起喎~
唔係呀嘩~
佢都好勁喎''
咁快就跑到番黎
我仲以為你唔番添~
上堂
READIND TIME
我冇帶書
俾人記左名
之後
電腦堂
又係PONE SIR教
>3<
好悶
係到講埋D廢話
小息
同佢地一齊傾計
普通話堂
新呀SIR教
OK啦
都幾好笑
中文
OK啦
同我旁個同學
一路傾計一路笑
我同佢好好傾呀~
唔錯唔錯''
中史堂
唉~大波呂教
我都預左佢好叫我做科長
因為佢識我
之前仲成日都無啦啦叫我>3<
唔做中文科長
又要做中史科長
咁我寧願做中文科長啦早知
LUNCH
曬
之後兩堂英文
個MISS好好人
MISS WONG果然冇講錯
都唔算幾悶既~
番到屋介
嘩~
有一個鄰舍突然出黎叫
**救命呀!!報警呀~火足呀~**
我呀媽就出黎
睇下
佢就抱住個冇著衫既BB
應該係沖完涼
佢個呀婆
就俾左個BB我呀媽
叫我呀媽幫佢抱住先
我就同個BB玩
個BB好得意呀~
但係佢成日都想爬出去
唔好呀''會死嫁
之後我同佢玩得勁開心
佢隻手超細超滑
之後我幫佢報警
D消防員黎幫佢滅火
會快就冇軌LU∼
打日記食飯
睇電視
今晚冇電視睇
悶
睇書
8
**今日係我呀哥既生日**
呀哥生日快樂呀
希望你會夢想成真啦!! |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | »
|