| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 16 日 星期六  |
| 2006-09-16 |
分類: 未分類 |
冇咩特別~!
只係同我呀媽去左我呀婆到!!!!!!
|
2006 年 9 月 15 日 星期五  |
| 2006-09-15 |
分類: 未分類 |
今日番學
一番去就溫書
今日中文默書呀
不過我都溫左
呵呵
我昨日識左兩個網友
我同佢地幾好傾喎
一個男(18)
一個女(11)
我地成日都一齊嫁
今日中x2
默書
好悶
我錯左一個字
95分
>3<
攞唔到100分
小息
同佢地傾計
maths
好悶
我聽唔明朱sir講既maths
我自己睇書
HEx2
悶到極點呀~
LUNCH
英(ERS)
好呀
睇書
今日最好就係這堂
之後BK
悶
放學
去圖書館
去左余婷家先
點知去到圖書館
我都冇帶到我D圖書
之後去運動場館
想卜場打羽毛球
點知冇場
10月14日星期六12點至一點先有
>3<
之後打電話俾MISS HO
佢話佢黎緊圖書館
我地就落去找佢
佢果時剛剛借書
就走LU~
>3<
白走一趟
番家
做功課
食飯
打機
睇電影
**呀~!係呀
我昨日感到真係有地震呀!!
我冇講大話嫁
果時大約係8點幾
因為果時我係就黎食飯嫁''** |
2006 年 9 月 14 日 星期四  |
| 2006-09-14 |
分類: 未分類 |
今日番學
起身睇下電視新聞
冇灑所有驚告
=]=
reading time
睇書
有好多人都訓左覺
俾老師捉到
三個
唔知邊個呢可?
music
做D野同上堂差唔多
冇咩特
CY
好悶
成堂都係o係到玩接龍
好悶
佢又成日行過黎喎
>3<
都冇咩點玩
小息
同佢地傾計
PTH, C, CH
一字記之日:
悶
LUNCH
番屋企食飯
番去上英文
都係悶
有時會有D好笑
放學
去做PROJECT
點知唔係聽日交
唔做LU"
我番到屋企係咁做野
溫習同做功課
做到8點都冇得玩電腦
>3<
而家先玩
算啦
我又要睇電視啦
8~ |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 52 | »
|