| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 4 日 星期六  |
今日玩煮飯仔  |
分類: 未分類 |
今日起身
食飯
睇電視
之後去余屋企玩
原本想玩到5點幾就番屋企
但係佢呀爸呀媽上左大陸
咁我就同余同佢細佬一齊食晚飯啦
我同余原來話4點去買餸
點知佢就同姣婆泉傾電話
傾到過曬時間
由4點半傾到5點幾
唉~
都唔知有咩好傾
之後我地就即刻去買餸lu~
我地買左:
雞翼,$10 5隻
菜心半斤2紋
蛋8隻5紋
煮lu~
我地先洗菜
突然余俾條菜帶住一條蟲我睇喎
嚇到我即刻大叫
仲走埋出廚房
之後我就冇再同余一齊洗菜lu~
我就去發蛋
都冇咩問題既
之後我地覺得d菜好un
又好少
所以就再落去買啦
上黎就繼續
我地炒菜
太多
隆左"
唉
最後都整好
開頭余放d菜落去炒果時
好大聲"CHA"
好驚呀
嚇到我第一時間就尖叫
又走出廚房
好彩唔係我炒菜
如果唔係今日冇得食LU~
XDDDDDDD"
之後到我炒蛋
余炒先
我炒後
佢炒到D蛋一粒粒
好可愛
我炒既就隆左
=3333="
我同余就諗左一個名叫做
"天橋底炒隆蛋"
不過我地都有食
余個鈿佬就飲朱奶
我同余飲雜果蔬菜汁
幾好飲"
我地食完
我就同佢地兩個玩個白痴GAME
估唔到余個鈿佬
唉~
好一個"CO ME"
你真係好野!!!
好似我表弟
之後我同余就笑到肚痛
之後我就同余一齊洗碗啦
之後就走LU~
今日好好玩呀~
好開心
**你地有福啦(余周佢細佬)
因為今次係我第一次正式入廚房煮野食
呵呵"**
|
2006 年 11 月 3 日 星期五  |
| 旅行日" |
分類: 未分類 |
嘩~
今日玩得好開心呀"
玩得仲開心過上一年
不過今年都唔算係好玩
我一開頭俾MIMI整到我成身都係沙
......= ="
成頭先係"
李偉軒俾我,余,田雞,彤玩佢
整到佢成身都係沙
哈哈~好抵死
好好玩"
放學
留係學校玩
仲好玩
我地女仔之前係玩排球既
但係江達燊,李偉軒同一個男仔
話要黎踢波
我食左兩次波餅
第一次中大俾
第二次中個肚
嘩~
中到正一正
好痛"
死得
之後我去休息
佢地就唔玩LU~
我地係到同朱SIR傾計
無聊到死
好憎佢
有D人知我點解憎佢"
我自己都覺得個原因好笑
我唔係到講啦
廢事俾人見到~
之後番屋企LU~
番到去大約5點9
打機
好野
今晚洗筷子
好味呀
好飽"
**今日真係好好玩
係去果程車到HIGH爆
不過今日都好攰
好開心呀!!!
我想再黎過,再玩多次** |
2006 年 11 月 2 日 星期四  |
| 今日有開心同唔開心 |
分類: 未分類 |
今有有開心同唔開心
今日一番到去就同加穎搵miss i
妖~好憎佢呀!!!
恨不得佢死
我同加穎去話佢知我地交唔到個project
佢就係到話我地
叫我地小息去見佢
頂"
上中文
唉~
對卷
56/100
合格
但唔高分
....= ="
唉~
次次考得最差就係佢
不過
maths就唔錯
64/100
朱sir計少左我一分
所以我應該係
65/100
呵呵"
得17個合格
17/42
好野
我係其中一個
THE END" |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 52 | »
|