| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 3 日 星期二  |
| 今天6點先放學回家 |
分類: 未分類 |
今日一起身就坐車
唔係好舒服
去到
見到winky個細妹
佢又黎喎~
真係咁橋
佢就10點
我就9點
我就先啦
唉
唔好講啦
佢話我彎左喎~
彎到S型
番家
再回學校
上課
IS
TEST
都OK
冇咩溫喎~
呵呵~
不過唔係好識點去串字
LUNCH
回家食飯
放學
RED CROSS
例會
完左
去同朱SIR傾計
呀余婷係到講D唔係真實既野俾朱SIR聽喎~
咁我咪講D真係真既野而又關於余婷既講俾朱SIR知
唉~真係俾余婷累死我啦
而呀余婷又俾我累死喎
呵呵
唔知好笑定唔好笑
我仲要俾佢地兩個問到口啞啞
>3<
6點就走LU~
呵~余婷俾人話佢抄功課
低死
|
2006 年 10 月 1 日 星期日  |
| 2006-10-01 |
分類: 未分類 |
嘩~我今日好開心呀~
我今日起身
係11點幾
做功課
玩電腦
好多人同我講生日快樂呀~
我好開心呀""
多謝大家!!!
今日下午我就msn
同傾電話
到夜晚
我就坐車
出去
尖沙嘴
食飯
我同呀哥同一個女仔
去食飯
去食日本野
好好味呀!!!!!
食左200幾蚊
佢地請
呵呵!!
之後食完野就去行街街
睇野
有一間店係LCX果到
賣D野好鬼得意呀!!!
不過好貴
行到咁上下
就出去睇煙花
嘩~今年D煙花都幾靚喎~
好閃好大呀!!!!!
起碼好過前兩年果D啦
真係好靚呀~
之後就番家LU~
我今日真係好開心好開心好開心呀!!!
好似全香港既人都同我慶祝
仲有幾分鐘就10月2啦
我唔想咁快呀!!
我會好好珍惜
唉~
又要等下一年啦~>3<
但係真係好開心 |
2006 年 9 月 30 日 星期六  |
| 2006-10-01 |
分類: 未分類 |
YEAH~
聽日生日啦~
好開心呀!!!!! |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 52 | »
|