今日上堂都幾悶下
我今日成日都見到朱sir
咁我咪話俾余婷知囉
之後佢就話我成日都提住佢喎~
我見到佢嗎
今日上去禮堂有周會
我果班就坐係左邊
之後我見到朱SIR坐係我前一行
既右邊佢望過黎
我見到佢冇唱校歌呀
佢次次都係咁
E
好悶
小息
同佢地傾計
好悶
中
冇野做
maths
有D悶啦
個個輪流去廁所
>3<
計下數好過啦
我最鍾意就係上maths
lunch
唉~
IH x2
好慘呀
唔係好悶
係超級悶囉
今日好搞笑呀
IH最後
呀**剛達生**話好冷
羅偉昌就話佢好熱
佢地兩個就捉住對方對手
呀剛達生同羅偉昌一齊捉住大家對手果時
剛達生隻手係係徐靖瑩個身後面
當剛達生縮手果時 徐靖瑩連轉身都唔洗
徐靖瑩就即刻係佢身後面捉住剛達生隻手
嘩~
我同羅偉昌同埋MARCO都叫左出黎
珠姐就睇到冇聲出
SREMAN都係
之後我同羅偉昌同埋MARCO叫完之後就係到狂笑
我地個個都係
剛達生仲以為係羅偉昌再捉住佢隻手
所以覺得冇問題
冇出到聲
之後我再同佢講番
佢就係到發癲了
真係好好笑呀~
真係呢~
好鬼低死
好鬼壯觀
這件事係我親眼睇到嫁
好鬼正
之後就放學LU~
而家諗起都想笑
放學
RED CROSS
攰
同余婷一齊行番屋企
** 我諗徐靖瑩緊係想試下用自己既溫暖(WARM)
去幫剛達生,真係感人啦~佩服佩服 **
THE END" |